×
آخرین اخبار

بزرگمردی از جنس عشق و ایمان

  • کد نوشته: 137031
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۵
  • 85 بازدید
  • امام خمینی‌(ره) با پیروی از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز نبوی و‌ نهضت سرخ حسینی، در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد و فروپاشی رژیم پهلوی و پایان بخشیدن به سلطه اجانب را رقم زد.

    بزرگمردی از جنس عشق و ایمان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است»

    مقام معظم رهبری

    چهاردهم خردادماه، سالروز داغ وداع با پیر فرزانه و مراد ملّت ایران، بزرگ‌مردی از جنس عشق و ایمان است. بی‌تردید فقدان آن عبدصالح خدا، برای همه همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است. 

    امام خمینی‌(ره) با پیروی از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز نبوی و‌ نهضت سرخ حسینی، در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد و فروپاشی رژیم پهلوی و پایان بخشیدن به سلطه اجانب را رقم زد.

    در سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، در حالی به سوگ آن سفر کرده می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب آن امام، رهبری ملت ایران و مسلمانان جهان را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید.

    امید که با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز بیش از پیش گام برداریم.

    دکتر عبدعلی ناصری

    مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *