×
آخرین اخبار

سعید جلیلی: کسی که مردم را از کدخدا می‌ترساند، بهانه برای توجیه دارد

  • کد نوشته: 193541
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۳
  • 21 بازدید
  • نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: جریانی که حیات سیاسی‌اش ترساندن است چگونه می‌تواند برای ملت آرامش بیاورد؟

    سعید جلیلی: کسی که مردم را از کدخدا می‌ترساند، بهانه برای توجیه دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات در نطق زنده خود در صدا‌و‌سیما گفت: حالا دوباره وقت انتخاب است، بین بازگشت به هشت سال تعطیلی کشور یا امتداد راه شهید رئیسی در احیای کارخانه ها. بین سپردن کشور به محفلهای پنهان قدرت یا امتداد راه حضرت امام (ره) در اعتماد به توده مردم.

    او افزود: بین بازگشت به دوره بهانه ها برای فرار از مسئولیت. بین ترسیدن از کدخدا تا جایی که چرخه کشور را تعطیل کنیم یا ایستادن تا جایی که دشمن به شکست اعتراف کند. تصمیم در این بزنگاه شناخت دقیق میخواهد.

    نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تصمیم در این بزنگاه آزادگی میخواهد، جریانی که ابزار او تفرقه است، چگونه می‌خواهد ملت را دور یک پرچم جمع کند؟ کسی که برای این مسئولیت آمادگی ندارد چگونه می‌تواند این راه را تا مقصد دنبال کند؟

    جلیلی بیان کرد: جریانی که حیات سیاسی اش ترساندن است چگونه می‌تواند برای ملت آرامش بیاورد؟ امان از بهانه ها. میگفتند بدون fatf نمیشود واکسن خرید، نمیشود نفت فروخت، نمیشود دستمزد کارگران را افزایش داد. اما شد. وقت برای بهانه تراشی نداریم.

    وی ادامه داد: کسی که مردم را از کدخدا می‌ترساند همیشه بهانه ای دارد تا خود را توجیه کند. در این لحظه که اقبال پرشور شما را در بیرجند، اراک، شهریار،کرج، تهران، اصفهان ، تبریز، ارومیه، کرمان و شیراز دیدم از هر زمان دیگر مصمم تر شدم تا شانه زیر بار مسئولیت بیاورم.

    او گفت: وقتی مردم در صحنه حاضرند، وقتی زنان و مردان پرنشاط پیر و جوان به صحنه آمده‌اند، وقتی‌ که خدا از ما پیمان گرفته است که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی ستم دیدگان آرام نگیریم، مگر می‌شود از این میدان فرار کرد.

    جلیلی افزود: یک جهان فرصت پیش رو است ولی با کوتاهی و سرگرم شدن به اهداف دم دستی و خوش بودن به ترفندهای سیاسی و نشناختن ظرفیت مردم ایران دارد از دست می‌رود.

    او اظهار کرد: من از مسائل شما آگاهم، از مسئله مسکن، از گرانی‌ها، از نگرانی‌های شما درباره خانواده، از دلسوزی شما برای جوانانتان، از دغدغه شما برای عزت و اقتدار در جهان.

    این نامزد ریاست جمهوری بیان کرد: کسانی که ندانند چگونه باید بایستند نمی‌توانند حرکتی در شأن ملت ایران داشته باشند.

    جلیلی ادامه داد: حالا وقت انتخاب شماست. الان وقت درنگ نیست. به روستاها بروید؛ سراغ گروه‌هایی بروید که سانسور می‌شوند و دیده نمی‌شوند و کسی گویی نظر به انتخاب آن‌ها حساب باز نکرده است. آنان را از این انتخاب آگاه کنید چون من روی آن‌ها حساب باز کردم؛ روی همه مردم ایران.

    او گفت: حتی دانش‌آموزان و نوجوانان یا جوانانی که هنوز به سن رأی نرسیده اند، می‌توانند در نقش‌آفرینی سیاسی سهیم باشند. من به درک سیاسی شما باور دارم چون شما را می‌شناسم. اختیار یعنی انتخاب بهتر، اختیار با شماست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *