×
آخرین اخبار

برگزاری اولین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

  • کد نوشته: 127612
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۷
  • 135 بازدید
  • مهران حموله مدیر کل پست خوزستان از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست ، تجارت الکترونیک ، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، حموله مدیر کل پست استان با اشاره به جایگاه پست در زندگی مردم گفت: امروزه بسیاری از امور توسط پست انجام می شود و در همین راستا جدیدترین فناوری، دستاورد و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی در نمایشگاه صنعت پست ارائه می شود.
    حموله ضمن تاکید بر برقراری بیشتر تعاملات با شرکت های دانش بنیان افزود: در نمایشگاه صنعت پست می توان با پست هوشمند آشنا شد و خدمات جدیدی که توسط شبکه پستی به مردم ارائه خواهد شد در نمایشگاه صنعت پست به نمایش گذاشته شود و شرکت کنندگان در حوزه های مختلف فناوری در این نمایشگاه حضور یابند.
    به اطلاع متقاضیان شرکت در همایش می رساند نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از تاریخ هشتم لغایت یازدهم خردادماه در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی غرفه می توانند با اداره کل پست استان خوزستان تماس حاصل نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل