×
آخرین اخبار

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت:
برنامه های نماز و قرآن دانش آموزی بر اساس منویات رهبری تضمینی برای آینده کشور است

  • کد نوشته: 74160
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
  • 379 بازدید
  • معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تجربه و زیرساخت های لازم استان آذربایجان شرقی برای برگزاری رویدادهای کشوری، گفت: برنامه های نماز و قرآن دانش آموزی بر اساس منویات رهبری تضمینی برای آینده کشور است.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، رضا بهشتی در یازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل در سال ۱۴۰۰ در محل باشگاه فرهنگیان تبریز با تسلیت ایام سوگواری نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، گفت: چندین برنامه به استان واگذار شده است و در بحث نماز به لحاظ حساسیت کاری بزرگترین رویداد نماز و قران و چندین جشنواره به استان واگذار شده است و برنامه عترت که بحث ولایت و امامت است که در استان برگزار می شود.

    معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خصوص بحث ساختار توضیح داد: این کار تکی پیش نمی رود و ساختار شورای عالی نماز در وزارت آموزش و پرورش یک ساختار قدرت مند است و در دستگاه های اجرایی کشور قوی هستیم و طی جلسات کشوری با تایید وزیر سیاست گذاری ها صورت می گیرد و فرابخشی است با تاکید بر اینکه این اجلاس از مطالبات رهبری است که در همین راستا منویات مقام معظم رهبری لحاظ شده که برترین تضمین برای آینده کشور می باشد.

    وی تاکید کرد: بحث تبلیغات و اطلاع رسانی پایه کار هست و باید تمامی دستگاه های اجرایی برای این موضوع بسیج شود و رقایت سالم در بحث توسعه و ترویج این امر مقدس تاثیر بسزایی دارد.

    معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: انتظار می رود به لحاظ تجربه و امکانات شاهد اجرای باکیفیت این اجلاس در استان آذربایجان شرقی باشیم.

    بهشتی در ادامه گفت: در بحث پیش اجلاسیه در سطح استانی بر اساس مستندسازی به صورت منطقه ای ۷۵۰ اجلاسیه موفق داشتیم و در سال گذشته به ۲۴۰۰ رسیده البته لازم به ذکر است که با حضور کلیه مسئولین انجام پذیرفته است.

    معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: از نظر زیرساختی استان امادگی لازم دارد و پشتیبانی لازم از طرف وزارت صورت خواهد گرفت.

    بهشتی در پایان گفت: رسانه ای بودن کار مهم است و هماهنگی شده که صدا و سیما به صورت گسترده این کار را انجام دهد و طراحی پوستر، تیزر و .. گفتمان سازی نیاز به هماهنگی قوی دارد./ روشنی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل