×
آخرین اخبار

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه‌سوری

  • کد نوشته: 184095
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۲
  • 100 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه پایان سال برخورد قاطع قانونی می‌شود.

    برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در  چهارشنبه‌سوری

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: با افرادی که به هر نحوی امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند در چارچوب قانون برخورد می‌شود.
    وی افزود: چهارشنبه سوری از آداب و رسومی است که هر ساله برگزار می‌شود و شرکت در این مراسم باید با رعایت شئونات اسلامی وحفظ نظم و آسایش وامنیت عمومی باشد و نباید موجب سلب امنیت و آرامش برای سایر افراد شود.
    دادستان خوزستان با بیان این که هر گونه اخلال در تردد و استفاده از مواد آتش‌زای غیرمجاز که موجب به خطر انداختن جان و آرامش دیگران می‌شود، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد، گفت: پلیس راهور مکلف است خودروی رانندگانی که با رفتار‌های ناهنجار باعث اخلال در نظم عمومی شود و امنیت عمومی جامعه را به خطر بیندازد را وفق مقررات توقیف کند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.
    وی ادامه داد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت رعایت شئونات اسلامی، با افرادی که اقدام به روزه خواری کنند برخورد قانونی شده و بر اقدامات ارائه دهندگان خدمات عمومی توسط اداره اماکن و اصناف نظارت خواهد شد. همچنین روز‌های پایانی سال و ایام نوروز اقداماتی از جمله تقویت کشیک‌های قضایی و برگزاری جلسات مشترک و ارائه دستورات لازم به ضابطین قضایی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراجع مربوط، انجام شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *