×
آخرین اخبار

بی اعتنایی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مردم مسجدسلیمان و لالی تمامی ندارد؛
اهدای قایق و تجهیزات نجات غریق به ۷ شهرستان استان / آیا با مردم مسجدسلیمان و لالی مشکل دارید؟؟؟

  • کد نوشته: 185432
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۵
  • 309 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ در خبری آمده است که در جلسه شورای ورزش استان خوزستان که برگزار شد مهمترین دستور کار جلسه، آغاز طرح ایجاد ایستگاه های نجات غریق در ۷ شهر استان بود. امید جشان زاده رئیس هیئت نجات غریق استان با تاکید بر ضرورت توجه به طرح پیشگیری از غرق شدگی کاهش آمار […]

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در خبری آمده است که در جلسه شورای ورزش استان خوزستان که برگزار شد مهمترین دستور کار جلسه، آغاز طرح ایجاد ایستگاه های نجات غریق در ۷ شهر استان بود.

    امید جشان زاده رئیس هیئت نجات غریق استان با تاکید بر ضرورت توجه به طرح پیشگیری از غرق شدگی کاهش آمار بالای مغروقین را مستلزم حضور سایر ارگان ها و سازمان ها در این طرح دانست.

    جشان زاده بر کمک برای تامین تجهیزات و امکانات بیشتر برای راه اندازی پایگاه نجات غریق در شهرهای استان تاکید کردند. در پایان به روئسای هیئت های ۷ شهرستان تجهیزات اهدا شد و مقرر گردید پایگاه های نجات غریق در ۷ نقطه استان برقرار شود.

    حال سوال اینجاست که چرا با وجود تعدا بسیار زیاد غریق در شهرستان های مسجدسلیمان و لالی هیچ اقدامی در رابطه با اهدای تجهیزات نجات غریق به این شهرها انجام نمی شود و گمان می رود که مسپولین استان با غرض ورزی نسبت به مردم شهرهای لالی و مسجدسلیمان جان مردم را به بازی گرفته اند.

    دیدگاه نیوز منتظر جوابیه هیأت نجات غریق استان خوزستان در رابطه با این اقدامات و کم محلی به شهرهای مسجدسلیمان و لالی است. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    3 پاسخ به “اهدای قایق و تجهیزات نجات غریق به ۷ شهرستان استان / آیا با مردم مسجدسلیمان و لالی مشکل دارید؟؟؟”

    1. رضاعبدالهی گفت:

      نماینده‌ها ناتوان هست.وقای عدالت یکسان نباشه

    2. لعنت به کسی که باعث کشه شدن اینجوانان شده گفت:

      اینجا نشان از بی لیاقتی نماینده و فرمانداری های این شهرستان هست که اینجوری جون جوانان گرفته میشه یا دراب یادر جاده اگه یه چهارنفر مثل آقای حسنوند دلسوز این شهر داشت هیچ وقت کسی غرق نمیشد یاباهاش همکاری بکنند، متاسفانه همکاری که نمی‌کنند هیچ سنگ اندازی هم می کنند جلویش، ۱۹ابان بدترین روزی بود که در لالی بودم روحت شاد حسین جان

    3. […] چندی پیش خبری در همین وبسایت درج شد که گفته شده بود قایق و تجهیزات نجات غریق به ۷ شهرستان استان خوزستان اهد… اما نامی از شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در این […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل