×
آخرین اخبار

انتصاب غیر قانونی و سیاسی بر سمت مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 34720
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۸
  • 849 بازدید
  • اعتراض شدید ستادهای مرکزی و ستاد اصول گرایان مستقل دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان به وزیر نفت و استاندار خوزستان در خصوص انتصاب سیاسی، غیر تخصصی و غیر هم سوی دولت تدبیر و امید مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان و در خواست لغو فوری این انتصاب غیر قانونی اعلام گردید.

    اعتراض شدید ستادهای مرکزی و ستاد اصول گرایان مستقل دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان به وزیر نفت و استاندار خوزستان در خصوص انتصاب سیاسی، غیر تخصصی و غیر هم سوی دولت تدبیر و امید مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان و در خواست لغو فوری این انتصاب غیر قانونی اعلام گردید.

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان از آنجایی که باشگاه نفت مسجدسلیمان در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر و رتبه چهارم جدول جام حذفی قرار گرفته و از آنجایی که این باشگاه هوادارانی فهیم و نجیب دارد متاسفانه جریان های سیاسی و غیر تخصصی را برای انتصاب مدیر عاملی غیر هم سو با دولت تدبیر و امید و منافع تیم نفت را به طمع انداخته است.
    از آنجایی که مردم نجیب و فهیم شهرستان مسجدسلیمان با ۷۴٪ کل آرای ماخوذه و ۴۷ هزار رای دولت را به پاستور بدرقه نمودند آیا این حق است یک فرد سیاسی و غیر تخصصی و غیر هم سو با دولت تدبیر و امید در این جایگاه انتصاب شود.
    ستادهای دکتر روحانی اعتراض شدید خود را به وزیر نفت جناب آقای زنگنه و جناب دکتر شریعتی استاندار خوزستان در خصوص این انتصاب اعلام می دارند و درخواست لغو فوری انتصاب اخیر را دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “انتصاب غیر قانونی و سیاسی بر سمت مدیر عاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان”

    1. عباس گفت:

      کجاش غیر تخصصیه ؛ اگه منظورتون آقای هدایت یزدیه ؛ ایشون پیشکسوت فوتبال ، فرزند مسجدسلیمان و مسئول ورزش مناطق نفتخیز و کاملا تخصصیه ؛ ضمن اینکه توسط اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت تعیین شده ؛ لطفا خبرتون رو حذف کنید که همین خبرهای نابجای شما باعث بدبختی، ویرانی و محرومیت شهرمون شد اگه راست میگین چرا مسجدسلیمان را بعنوان تبعید گاه انتخاب کردند هیچ خبر و اعتراضی به دولت تدبیر و امید نکردید ؟ واقعا متاسفم براتون با این خبراتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل