×
آخرین اخبار

با حضور معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد انجام شد؛
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

  • کد نوشته: 66039
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 369 بازدید
  • تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف فراهم کردن زمینه ارتقای مهارتی و توانمندسازی و اشتغال مددجویان به امضا رسید.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور فراهم کردن زمینه ارتقای مهارتی، توانمندسازی و اشتغال مددجویان با حضور علی‌اکبر خادمی، معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و محسن جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران به امضا رسید.

    برنامه‌ریزی و مشارکت در توانمندسازی اقتصادی مددجویان، مشارکت و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای شاخص‌های اشتغال و خودکفایی و پایدارسازی مشاغل ایجاد شده برای خانواده‌های تحت حمایت از اهداف این تفاهم‌نامه است.

    کمیته امداد در این تفاهم‌نامه متعهد شده است نسبت به معرفی و اعلام نیازهای فناورانه و پروژه‌های پژوهشی دارای اولویت به دانشگاه، تامین هزینه‌های آموزشی مددجویان، مشاوره و هدایت شغلی مددجویان مشغول تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و همکاری در برگزاری رویدادهای کارآفرینی، استارت آپ و بازارچه‌های اشتغال برای جامعه هدف اقدام کند.

    کمیته امداد همچنین نسبت به تشویق کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان در مشاغل مرتبط و حمایت فکری و علمی از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های فناورانه دانشجویان تحت حمایت اقدام خواهد کرد.

    دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در قالب این تفاهم‌نامه در خصوص اعطای گواهینامه آموزشی معتبر به دانشجویان جامعه هدف و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ملی و بین‌المللی مورد نیاز کمیته امداد عمل خواهد کرد.

    مشارکت در برگزاری رویدادهای انگیزشی و کارآفرینی با هدف شناسایی و پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان مورد حمایت و فراهم کردن امکان حضور و فروش محصولات مددجویان مددجویان صاحب طرح‌های نوآورانه در نمایشگاه‌های تخصصی از دیگر تعهدات دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه است. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل