×
آخرین اخبار

امام جمعه جدید ورزقان معرفی شد

  • کد نوشته: 142645
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۵
  • 578 بازدید
  • حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا فضلی طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، به عنوان امام جمعه جدید ورزقان معرفی شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز،  ، امام جمعه جدید شهر ورزقان، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، معرفی شد.


    حجت‌الاسلام علیرضا فضلی در مراسمی با حضور مردم شهرستان ورزقان که با حضور امام جمعه تبریز در مصلی شهر ورزقان برگزار شد، به عنوان امام جمعه جدید ورزقان معرفی شد.

    حجت الاسلام فضلی طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، به عنوان امام جمعه جدید ورزقان منصوب شده است.
    زندگی نامه امام جمعه جدید ورزقان

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا فضلی متولد تبریز است و تحصیلات کلاسیک خود را در سال ۱۳۷۰ با اخذ دیپلم به اتمام رسانده و وارد حوزه علمیه تبریز شده است.

    وی در سال ۱۳۸۵ با اتمام پایه ۶ حوزه با دستان مبارک مرحوم آیت الله العظمی بهجت معمم شده و در شهر مقدس قم در سطوح عالی ادامه تحصیل می دهد.

    فضلی پس از گذراندن دوره ها و سطوح تخصصی روحانیت، از سال ۱۳۸۵ فعالیت‌های تبلیغی را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۴ در حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه تبریز در رشته (ادبیات و فقه و اصول) مشغول تدریس می شود.

    امام جمعه جدید ورزقان از اوایل سال ۱۳۹۵ با توصیه مرحوم آیت الله شبستری وارد شبکه نورانی امامت جمعه می شود و توفیق خدمت به مردم شهر زرنق هریس و ترکمنچای میانه را در ۷ سال اخیر را پیدا می کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل