×
آخرین اخبار

اقتدار پلیس تبریز اراذل و اوباش را زمین گیر کرد

  • کد نوشته: 145663
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۳
  • 118 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۳ اراذل و اوباش و پایان قدرت نمایی آنها در عملیات مقتدرانه پلیس امنیت عمومی خبر داد.

    اقتدار پلیس تبریز اراذل و اوباش را زمین گیر کرد

    به گزارش خبر روزسردار “علی محمدی ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات تبریز و ارتکاب فعال مجرمانه از جمله تهدید،عربده کشی و تخریب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به شناسایی اراذل و اوباش و محل اختفای آنها افزود: در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد ۳ اراذل و اوباش دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

    سردار”محمدی” با تاکید براینکه برخورد و مبارزه با اراذل اوباش از مطالبات شهروندان است، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

    فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه اراذل اوباش دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند،خاطرنشان کرد:پلیس استان با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در ارع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *