×
آخرین اخبار

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی اهدایی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر

  • کد نوشته: 15807
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۹
  • 1116 بازدید
  • دکترشریعتی استاندار خوزستان هفت طرح عمرانی اهدایی پتروشیمی به شهرستان بندر ماهشهر را افتتاح و کلنگ زنی کرد. به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر :چندین طرح و پروژه را افتتاح و کلنگ زنی شد. براساس این گزارش ۷ طرح از طرح ها از جمله طرح هایی هستند که پتروشیمی های منطقه ویژه بخشی […]

    دکترشریعتی استاندار خوزستان هفت طرح عمرانی اهدایی پتروشیمی به شهرستان بندر ماهشهر را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر :چندین طرح و پروژه را افتتاح و کلنگ زنی شد.

    براساس این گزارش ۷ طرح از طرح ها از جمله طرح هایی هستند که پتروشیمی های منطقه ویژه بخشی از اعتبار ساخت آنها را تامین کرده‌اند.

    مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که در این مراسم حضور داشت اظهار کرد: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در این مقطع اعتبار مورد نیاز برای ساخت چندین مرکز ورزشی را در سطح شهرستان را تامین کرده است.

    سید امید شهیدی نیا دراین باره اظهار کرد: طرح های مجموعه ۳۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری بوده است که علاوه بر آن شرکت پتروشیمی مارون به صورت جداگانه هفت میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال را جهت ساخت و توسعه مدرسه در شهر ماهشهر اختصاص داده است.

    وی درپایان گفت: این میزان بخشی از مسئولیت اجتماعی سال ۹۷ شرکت های پتروشیمی در قبال جامعه بوده است و ما امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ هرچه بیشتر شاهد رشد شاخص های توسعه در شهرستان باشیم.

    لازم به ذکر است شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود برای شهرستان اختصاص داده است.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل