×
آخرین اخبار

خواستار پاک سازی بازرسان حزب پایداری در وزارت نفت
اعتراض شدید و درخواست هواداران مظلوم باشگاه فوتبالی نفت مسجدسلیمان از وزیر نفت / واقعیت‌های ۴ سال پشت پرده تخلفات باشگاه فوتبال نفت چیست / تیم نفت مسجدسلیمان این روزها اوضاع مساعدی ندارد

  • کد نوشته: 198776
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۵
  • 159 بازدید
  • تذکر ویژه هواداران باشگاه فوتبالی نفت مسجدسلیمان از وزیر محترم نفت: خواستار پاک سازی بازرسان حزب پایداری در وزارت نفت و مدیران مناطق نفت خیز جنوب و مدیران ورزش وزارت نفت و دلالان فوتبالی خواهان شدند.
    درخواست هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از وزیر محترم نفت دولت دکتر پزشکیان و نماینده محترم مجلس: ۴ سال تخلف و ظلم بس نیست؟ بیایید کمک کنید هواداران آتش زیر خاکستر نشوند.

    از وزیر محترم نفت جناب آقای پاکنژاد و نماینده محترم مجلس شهرستان دکتر جباری درخواست داریم به دلیل سرپوش گذاشتن به تخلفات باشگاه نفت در طول ۴ سال گذشته در دولت پایداری تا به امروز، کارشناسان بازرسی وزارت نفت به خصوص شخصی به نام شریفی که یکی از کارشناسان حزب پایداری و در بازرسی وزارت نفت می باشد و از حامیان مدیران حزب پایداری در مناطق نفت خیز جنوب است باید محاکمه شوند.

    سکوت یا بی تفاوتی یا برخورد منافعی آن هم به مدت ۴ سال از جانب تیم بازرسی حزب پایداری در وزارت نفت منافع چه کسانی را در مناطق نفت خیز جنوب یا امور ورزش وزارت نفت تامین می نموده که وزارتی های جدید هم حاظر به رسیدگی نیستند؟

    همه می دانند آزموده را آزمودن خطاست دیگر بازرسان وزارت نفت مورد اعتماد نیستند و نه مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب.

    واقعیت‌های امروز تیم نفت و وضعیت اسفناک این روزهای این تیم قدیمی و استخوان دار نشانگر ۴ سال ظلم و بی تدبیری در باشگاه نفت مسجدسلیمان است و پشت پرده های پنهان مدیریت این مجموعه این مجموعه ورزشی را برملا می کند. ما هواداران نفت از وزیر نفت جناب پاکنژاد و نماینده محترم جناب دکتر جباری تقاضا داریم.

    هواداران مظلوم باشگاه نفت مسجدسلیمان را آتش زیر خاکستر نکنید و تا دیر نشده صدای انها را بشنوید. ما هواداران تقاضا داریم روشن نمایید چه کسانی پشت پرده خط دادن و گمراه نمودن بازرسان غیربومی وزارت نفت و نماینده مجلس می باشند و از وضع نابسامان امروز تیم سود می برند.

    متاسفانه هواداران مظلوم باشگاه نفت چندین سال فریاد زدند و هیچ دستگاهی از وزارت نفت و سازمان بازرسی ورود نکرد و حتی صدای دلسوزان تیم نادیده گرفته شد. ما هواداران و جوانان حامی تیم نفت مسجدسلیمان خودمان را لایق یک تیم و زد و بند های ۴ ساله اخیر فقط برای فوتبال، کسب پیروزی و خوشحال کردن مردم شهرمان تلاش می کند. باشد که تا دیر نشده این صدا توسط وزیر جدید و نماینده محترم شنیده و پیگیری شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل