×
آخرین اخبار

اعتراض بازنشستگان ادامه دارد

  • کد نوشته: 56897
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • 553 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، امروز (هجدهم فروردین) بازنشستگان کارگری در چندین استان، از جمله مازندران، البرز و قزوین، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع کردند. بازنشستگان با تاکید بر لزوم اجرای ماده ۹۶ تامین اجتماعی می‌گویند: در تعیین مستمری ۱۴۰۰ بایستی سبد معیشت و حداقل هزینه‌های زندگی در نظر گرفته شود. امروز هزینه‌های زندگی از هشت […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، امروز (هجدهم فروردین) بازنشستگان کارگری در چندین استان، از جمله مازندران، البرز و قزوین، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع کردند.

    بازنشستگان با تاکید بر لزوم اجرای ماده ۹۶ تامین اجتماعی می‌گویند: در تعیین مستمری ۱۴۰۰ بایستی سبد معیشت و حداقل هزینه‌های زندگی در نظر گرفته شود. امروز هزینه‌های زندگی از هشت میلیون تومان فراتر است.

    گفتنی است که این تجمعات در طول ماه‌های گذشته جریان داشته و اکنون به شهرهای مختلف گسترش یافته است.

    این اعتراضات در حالی برگزار می‌شوند که مجلس اختصاص مبلغ ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری و کشوری را تصویب کرده و قرار شده است مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها جهت رد بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اختصاص یابد.

    با این حال، حسن صادقی، معاون دبیرکل خانه کارگر، پیش از این بیان کرده بود: «ما اطمینانی برای احقاق حقوق خود نداریم و به همین دلیل در طول ماه گذشته چندین بار مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه تجمع کرده‌ایم.»

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل