×
آخرین اخبار

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای عشایر بروجرد

  • کد نوشته: 128259
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۰
  • 163 بازدید
  • رئیس اداره امور عشایر بروجرد گفت: از محل اعتبارات استانی با حمایت اداره‌کل امور عشایر لرستان ۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای زیرساخت‌های آب شرب و راه‌های ارتباطی عشایر شهرستان اختصاص‌یافته است.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ نوراله مصطفی نژاد در اینباره اظهار کرد: از دیگر اولویت‌های سال جاری برای جامعه عشایری بروجرد علاوه بر تأمین آب و ایجاد آبشخورهای دامی، مرمت و بهسازی راه‌های ارتباطی است.

    وی بیان کرد: با همکاری اداره‌کل امور عشایر استان در راستای حل مشکلات جامعه عشایری بروجرد برای امسال برنامه‌ریزی شده تا ۲۰ تانکر ۲ هزار لیتری چرخ‌دار، تهیه شود که با سهم هر سه خانوار یک تانکر می‌توان دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ۶۰ خانوار عشایری شهرستان را فراهم کرد.

    رئیس اداره امور عشایر بروجرد تصریح کرد: سال گذشته نیز با همکاری اداره‌کل امور عشایر لرستان و آبفای بروجرد برای رفع مشکل آب آشامیدنی عشایر شهرستان از طریق راه‌اندازی خطوط انتقال آب از ۲ چشمه ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

    مصطفی‌نژاد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۷۰۰ خانوار عشایر این شهرستان با داشتن ۱۱۰ هزار رأس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن فرآورده گوشتی تولید می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل