×
آخرین اخبار

ابرپروژه کارخانه لاستیک بارز لرستان وارد فاز جدیدی شد

  • کد نوشته: 165923
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • 264 بازدید
  • نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: پیمانکار فاز جدید کارخانه لاستیک بارز لرستان برای تولید انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی (TBR) انتخاب و در روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ محمد خدابخشی در اینباره  گفت: در این فاز بخش های ساخت و پخت تایر و فینیشینگ احداث و راه اندازی می شود.

    نماینده الیگودرز در مجلس، با اشاره به انتخاب پیمانکار فاز جدید پروژه لاستیک بارز افزود: پس از ساخت سوله شماره ۱۴ پروژه، عملیات خاکبرداری فاز ۱ و احداث حصار سایت، پیمانکار فاز جدید کارخانه لاستیک بارز لرستان برای تولید انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی (TBR) انتخاب و در روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

    خدابخشی گفت:در این فاز که هزینه اجرای آن بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان است، ۱۸ هزار متر مربع سوله برای بخش های ساخت و پخت تایر و فینیشینگ، احداث می شود.

    عملیات روسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی چمن سلطان گندمینه الیگودرز

    نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پروژه روسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی جدید الاحداث چمن سلطان-گندمینه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است‌.

    وی همچنین بیان داشت: پروژه اتصال شبکه فاضلاب بیمارستان شهید دکتر ولیان به شبکه فاضلاب شهری بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود:پروژه اتصال شبکه فاضلاب بیمارستان شهید دکتر ولیان به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر الیگودرز با اجرای حدود ۳ کیلومتر خط جمع آوری فاضلاب، با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی روزهای آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل