×
آخرین اخبار

انتقاد شدید ستاد مردمی و مرکزی دکتر رئیسی در استان خوزستان در خصوص کابینه دولت سیزدهم
آیا در این کابینه فرزندان بختیاری و عرب صلاحیت حضور نداشتند؟

  • کد نوشته: 69160
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۲
  • 726 بازدید
  • درخواست ستاد مردمی و مرکزی استان خوزستان، عبدالله پایان از ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب وزرای پیشنهادی نفت و نیرو؛ دست های پشت پرده معرفی دو وزیر پیشنهادی وزارت نفت آقای اوجی و وزارت نیرو آقای محرابیان را به مردم معرفی می نماییم
    آیا در این کابینه فرزندان بختیاری و عرب صلاحیت حضور نداشتند؟

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عبدالله پایان رئیس ستاد مردمی و مرکزی دکتر رئیسی در استان خوزستان در خصوص بی اعتنایی رئیس جمهور به جوانان نخبه عرب و بختیاری اظهار کرد: برای فراموشی حمایت بی دریغ مردم مظلوم خوزستان از رئیس جمهور منتخب بسیار زود است.

    آیا رئیسی و حلقه مشاوران نزدیک به وی فراموش کرده اند که مردم خوزستان در کشاکش انتخابات و همه گیری کرونا ویروس با شرکت گسترده در تجمع انتخاباتی وی در ورزشگاه تختی اهواز به خاکریز اول تبلیغاتش در کشور تبدیل و برند انتخابات اخیر گردیدند. ما هواداران ستادی دکتر رئیسی در استان خوزستان به عدم حضور فرزندان بختیاری و عرب در کابینه معترضیم.

    پایان افزود: رئیسی در شعارهای انتخاباتی در رفع مظلومیت خوزستان تاکید داشتند. تشکل های ستادی دولت سیزدهم معتقدند عدم معرفی و حضور فرزندان بختیاری و عرب در کابینه میتواند موجبات بی توجهی دولت به استان خوزستان را فراهم اورد.

    رئیس ستاد مرکزی دکتر رئیسی تاکید کرد: ادامه وضعیت فعلی خوزستان در حالی که آب و خاک این استان تامین کننده اصلی بودجه کشور می باشد پذیرفته نیست و انتظار این بود وزیر نیرو و وزیر نفت را از میان جوانان نخبه بختیاری و عرب بومی خوزستان معرفی می شدند.

    پایان در انتها اضافه کرد: کابینه معرفی شده توسط رئیسی موجبات شرمندگی ستادهای مردمی و مرکزی وی را به عنوان حلقه ارتباطی اصلی با مردم استان فراهم نمود. عبدالله پایان اظهار داشت: از ۱۸ نماینده خوزستان درخواست داریم به بررسی نحوه معرفی وزرای نیرو و نفت ورود نمایند در غیر این صورت ستادهای مردمی، خود دست های پشت پرده معرفی اقایان اوجی و محرابیان را به مردم معرفی می نمایند. همچنین از جناب حجت الاسلام رئیسی خواهشمندیم به شعارهای انتخاباتی خود پایبند مانده و در معرفی اعضای کابینه بازنگری نمایند و در غیر این صورت این کابینه ظرف دو سال آینده در حل مشکلات مناطق محروم با شکست مواجه خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *