×
آخرین اخبار

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک – ریل وی مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 63407
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • 718 بازدید
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک – ریل وی در شهرستان مسجد سلیمان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این پروژه تنش آبی این منطقه را برطرف خواهد کرد. به گزارش دیدگاه نیوز ، محمدرضا کرمی نژاد روز یکشنبه در حاشیه عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک – […]

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک – ریل وی در شهرستان مسجد سلیمان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این پروژه تنش آبی این منطقه را برطرف خواهد کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمدرضا کرمی نژاد روز یکشنبه در حاشیه عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک – ریل وی شهرستان مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: همچنین با اجرای این پروژه، تنظیم بار هیدرولیکی مرکز شهر و تنظیم فشار آن از طریق مخزن تنگ مو اجرایی می ‌شود.

    وی ادامه داد: در این پروژه توزیع آب از نفتک تا ورودی ریل وی و همچنین تکمیل خط ۴۰۰ میلیمتر منطقه چهار بیشه شهرستان مسجد سلیمان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر اجرایی می‌شود.

    وی گفت: این پروژه در مدت زمان سه ماه با هدف تامین آب منطقه ریل وی از مخزن تنگه مو انجام و بار مخزن نمره سه مسجد سلیمان کاهش و زمان آبدهی به مرکز شهر افزایش پیدا می‌کند.

    طول کل شبکه آب شهر مسجد سلیمان ۴۰۰ کیلومتر و طول کل شبکه اصلاح شده آب در این شهرستان ۳۰۰ کیلومتر است. جمعیت زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب در این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر و میزان آب تولیدی ۸۰ هزار متر مکعب در شبانه روز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل