نماینده مسجدسلیمان در مجلس:&#۸۲۲۱;نفت&#۸۲۲۱; هیچ سودی برای مسجدسلیمان نداشت

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 110سال گذشته و از زمان کشف اولین حلقه چاه نفت در این شهرستان تاکنون، نفت هیچ سودی برای مسجدسلیمان نداشته و به وظایف خود عمل نکرده است. نفت تا...

۱۳۹۷-۰۳-۰۵
2 دقیقه بخوانید