×
آخرین اخبار

دستگیری باند سرقت مسلحانه در شاهین شهر

  • کد نوشته: 188781
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۵
  • 140 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پنج نفر اعضای باند سرقت مسلحانه که در این شهرستان و سایر استان‌ها دست به سرقت می‌زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

    دستگیری باند سرقت مسلحانه در شاهین شهر

    هادی کیان مهر اظهار کرد: اواسط فروردین سال جاری در یکی از خیابان‌های شاهین شهر چند فرد ناشناس تحت عنوان مسافر، سوار بر یک خودروی سواری می‌شوند و در مسیر با تهدید سلاح سرد راننده را پیاده و خودرو را سرقت، در ادامه این افراد به وسیله خودروی مذکور با هجوم به یک مغازه با تهدید متصدی مربوطه اموال داخل مغازه را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

    وی افزود: بلافاصله با وقوع این سرقت‌های تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، مأمور شناسایی و دستگیری سارقان شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات تخصصی و با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود اعضای یک باند پنج نفره سرقت مسلحانه را در رابطه با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌های خود در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کردند.

    کیان مهر با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه سارقان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سارقان دستگیر شده علاوه بر سرقت در شهرستان شاهین شهر در چندین شهر و استان دیگر کشور نیز اقدام به زورگیری و سرقت مسلحانه کرده‌اند که تحقیقات در این خصوص و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *