×
آخرین اخبار

خانواده های ایثارگران و شهدا تکریم شوند

  • کد نوشته: 25668
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • 612 بازدید
  • معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: اگر بنا بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باشد، باید مستندسازی و روایتگری خانواده های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود .

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، دکتر محمود ثمینی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی معمار کبیر انقلاب پایه‌گذاری، با همت و یاری مردم شکل گرفت و خون هایی که در هشت سال دفاع مقدس ریخته شد موجب استواری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است .

    وی افزود: شهدای انقلاب با ایثار خون خود و از خودگذشتگی های خانواده های آنان در جبهه های جنگ حق علیه باطل، اهداف این نظام را پایدار تر از همیشه کرده است از این رو خانواده های معزز آنان باید تکریم شوند .

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه اگر بنا بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باشد، باید مستندسازی و روایتگری خانواده های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود، افزود: فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت به شیوه های جالب، جذاب و واقع گرایانه از نسل فعلی به نسل آینده منتقل شود که اگر اینگونه باشد نظام انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان هیچ گزندی نخواهد دید .

    ثمینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خود بزرگ جانباز این نظام هستند، خاطرنشان کرد: در قبال ایثار و از خودگذشتگی پرچم داران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم که از کیان نظام و حرم معصومین دفاع کردند، باید قدردان و قدرشناس باشیم .

    وی با تأکید بر اجرای قانون در راستای خدمت به ایثارگران و خانواده های آنان تصریح کرد: کمترین خدمت به این عزیزان اجرای صحیح قانون و دفاع از حقوق تعریف شده آنان است .

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تأمین اعتبار موضوع کمیته های علمی و آموزش و پایان نامه های مربوط به ایثار و ایثارگری را در دستور کار قرار دهد .

    ثمینی در پایان گفت: تسطیح و بهسازی راه های دسترسی به گلزار شهدای روستا ها به عنوان یک مطالبه، توسط راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه های استان، به عنوان دستگاه های متولی انجام پذیرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل