×
آخرین اخبار

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد
توافق استاندار خوزستان و شرکت فرودگاه‌های کشور برای بهره‌برداری از فرودگاه مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 84198
  • ۱۳۹۳-۰۵-۲۵
  • 311 بازدید
  • مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان از توافق استاندار خوزستان و شرکت فرودگاه‌های کشور برای بهسازی و بهره‌برداری از فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد.

    توافق استاندار خوزستان و شرکت فرودگاه‌های کشور برای بهره‌برداری از فرودگاه مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، ناصر صفاری اظهار کرد: فرودگاه‌های بین‌المللی اهواز روزانه با ۸۰ پرواز داخلی و خارجی و حدود ۲۳ هزار نفر مسافر در سطح فرودگاه‌های کشور بعد از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، شهید هاشمی مشهد و شهید دستغیب شیراز مقام چهارم را دارد.

    وی با بیان اینکه ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی اهواز گنجایش این مسافران را ندارد افزود: احداث ترمینال ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و حج فرودگاه بین‌المللی اهواز با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با همکاری استانداری خوزستان و شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در حال اجرا و پیگیری است که تا یک‌سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

    مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از همیاری و پیگیری‌های دولت و استاندار خوزستان گفت و ادامه داد: با هماهنگی‌های شرکت فرودگاه‌های کشور طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه اهواز به مساحت ۳ هزار متر مربع توسعه خواهد یافت که هم‌اکنون این پروژه در حال اجراست.

    صفاری در خصوص فرودگاه مسجدسلیمان نیز گفت: با پیگیری استاندار خوزستان و توافقنامه با شرکت فرودگاه‌های کشور مقرر گردیده این فرودگاه پس از بهسازی و عملیاتی شدن به بهره‌برداری برسد.

    وی در رابطه با فرودگاه جدید اهواز نیز چنین عنوان کرد: فرودگاه جدید بین‌المللی اهواز در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۴۰ هکتار و در مسیر آزادراه ماهشهر به اهواز قرار گرفته که حدود ۹ هزار متر دیوارکشی آن به اتمام رسیده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *