×
آخرین اخبار

برگزاری همایش جایگاه نماز در سطح نیروهای مسلح

  • کد نوشته: 201594
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۸
  • 53 بازدید
  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: نخستین همایش استانی جایگاه نماز با موضوع منزلت و ارتقای نماز در سطح نیروهای مسلح و خانواده های آنها برگزار می شود.

    حجت الاسلام و المسلمین یدالله گوهری رئیس در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این همایش در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: پیش زمینه این همایش که ابتدا در سطح شهرستان‌ها، سپس در مرکز استان‌ها و در نهایت در تهران برگزار می‌شود.

    وی افزود :نخستین همایش استانی جایگاه نماز با موضوع منزلت و ارتقای نماز در سطح نیروهای مسلح و خانواده های آنها برگزار می شود.

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: این همایش که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تمامی استان‌ها در حال برگزاری می باشد.

    حجت الاسلام والمسلمین گوهری خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری این همایش ۱۴۰۳/۰۸/۲۲ با حضور افراد و شخصیت‌های کشوری لشکری ،حوزوی ،دانشگاهی و افراد تاثیرگذار نماز گزار در اهواز می‌شود‌

    وی اضافه کرد: همایش نیز این همایش با برگزاری مسابقات مقاله نویسی، فیلم کوتاه،عکس و سرود همراه می باشد که کلیه نیروهای مسلح در مراکز علمی، دانشگاهی، حوزوی و مردم عادی می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقات شرکت نمایند.

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان یکی از اهداف اصلی این همایش را تدابیر مقام معظم رهبری جهت راهکار علمی در ترویج و فرهنگ اقامه نماز برشمرد و تصریح کرد: همچنین این همایش با اهداف همچون یافتن راه‌های علمی برای توسعه‌ فرهنگ نماز خوانی،ارتقا و نگرش خانواده ها در اقامه نماز اول وقت و تاثیر نماز در افزایش سلامت روحی و روانی خواند.

    وی ادامه داد: از جمله اقداماتی که در برپایی این همایش برگزار شده ، تشکیل دبیرخانه همایش اقامه نماز ارتقای نماز، تعیین زمان برگزاری همایش در سطح استان، طراحی پوستر، فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی، ادبی و هنری همایش، اطلاع رسانی مسابقه سراسری کتابخوانی ترویج شیوه‌های علمی دعوت به نماز، مکاتبه و اطلاع رسانی از طریق سامانه خودکارسازی، تولید محتوا با موضوع نماز در فضای مجازی، چاپ بنر و پوستر اطلاع رسانی در سراسر استان، استفاده از فضاسازی محیطی ظرفیت بین نمازهای ناسبت‌هاو درج پوستر تیزر فراخوان در فضای مجازی می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل