به گزارش دیدگاه نیوز، یاسین افرا رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس از مسیر در محور آبادان به اهواز، مسیر فرعی حفار و بعد از زندان، به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش، بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای اورژانس اقدامات درمانی اولیه و خدمات پیشبیمارستانی لازم را برای مصدومان انجام دادند.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه گفت: این سانحه ۱۲ مصدوم شامل ۱۰ زن و ۲ مرد بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.
افرا ادامه داد: سه نفر از مصدومان به بیمارستان ۱۷ شهریور، پنج نفر به بیمارستان آیتالله طالقانی و چهار نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعزام شدند.
وی تصریح کرد: تیمهای عملیاتی اورژانس با حضور بهموقع در محل حادثه، مصدومان را به شکل ایمن به مراکز درمانی انتقال دادند و روند درمان آنان در حال پیگیری است.
بدون نظر! اولین نفر باشید