×
آخرین اخبار

به منظور توسعه زیرساخت‌های فنی صداوسیمای مرکز استان انجام شد؛
امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان صداوسیما با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 66858
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
  • 534 بازدید
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی به منظور مشارکت در تأمین اعتبار توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی امضا شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما و داود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی رسیده است.

    براساس این تفاهم‌نامه، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی و HDسازی نودال پخش صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی طی یک سال از محل منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و منابع داخلی سازمان صداوسیما تأمین خواهد شد.

    استاندار آذربایجان شرقی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های صداوسیمای مرکز استان، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جدی مدیران این مرکز، تفاهم‌نامه پیشین مبنی بر راه‌اندازی واحد سیار عملیاتی شد و هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی کارهای ارزنده و فاخری را در موضوعات مختلف ازجمله انتخابات، مبارزه با کرونا و فیلم و سریال‌سازی انجام داده است که جای قدردانی دارد.

    وی خاطرنشان کرد: این مرکز از نظر نرم‌افزاری توانمندی‌های خوبی دارد، اما از نظر سخت‌افزاری، کمبودهایی هست که امیدواریم با اجرای تفاهم‌نامه‌های همکاری، این کمبودها رفع شده و صداوسیما در پیشبرد اهداف توسعه استان موثرتر از قبل ظاهر شود.

    رضا صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم از اتمام پروژه واحد سیار صداوسیما در تبریز خبر داد و گفت: این پروژه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار و توسط یک شرکت تبریزی اجرا شد، در حالی که تا قبل از آن، واردکننده این دستگاه بودیم

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل