×

امام جمعه موقت مسجدسلیمان: مردم ایران هرگز تسلیم تهدیدها نمی‌شوند

  • کد نوشته: 232924
  • ۱۴۰۴-۱۱-۲۴
  • به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد داودی امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه عبادی و سیاسی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: اسلامی را مانند همیشه پشتیبانی کردید و به قدرت و اقتدار نظام افزودید؛ چه در کشور و چه در شهر خودمان که […]

    امام جمعه موقت مسجدسلیمان: مردم ایران هرگز تسلیم تهدیدها نمی‌شوند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد داودی امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه عبادی و سیاسی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: اسلامی را مانند همیشه پشتیبانی کردید و به قدرت و اقتدار نظام افزودید؛ چه در کشور و چه در شهر خودمان که الحمدالله جمعیتی مثال‌زدنی حضور داشت. آقا فرمود دشمنانی که دنبال این بودند این ملت را تسلیم کنند مأیوس شدند و وقتی این حضور را دیدند ناامید شدند؛ قطعاً همین‌گونه است.

    وی افزود: همان‌گونه که رهبر عزیزمان در پایان سخنانشان از یکایک مردم ایران که در این راه حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کردند، ما هم وظیفه داریم از جانب خودم و از جانب مسئولان عزیز از حضور تک‌تک شما برادران و خواهران، پیر و جوان، کودک و نوجوان که در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند تشکر کنیم.
    داودی با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال تصریح کرد: علت این اهمیت مشخص است؛ اکنون در برهه‌ای قرار داریم که دشمن مرتب تهدید می‌کند و می‌گوید ایران باید تسلیم شود و به حرف او گوش کند، اما ما ۴۷ سال نشان دادیم هیچ‌گاه تسلیم زورگویی دشمن نمی‌شویم. به اذعان متفکران غربی و اندیشمندان سیاسی در شرق و غرب جهان، تنها کشوری که در برابر نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جهان‌خواه ایستاده و سر خم نکرده، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان ادامه داد: شعارهایی که مردم سر می‌دهند تن دشمن را به لرزه درمی‌آورد. اخبار را که بررسی می‌کنید می‌بینید نگران‌اند که چرا مردم ایران با وجود این همه تهدید و تحریم از هم نمی‌پاشند. در راهپیمایی اخیر نشان دادند هیچ ترسی ندارند؛ حتی اگر جنگنده بفرستند و موشک بزنند، مردم ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.
    وی با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی و معیشتی ناراحت‌اند، گفت: همه ناراحت و نگرانیم و در سختی هستیم، اما نشان دادیم با غیرت و شجاعیم و پیرو مکتب اهل‌بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) هستیم. ایرانی مسلمان که در مکتب امام راحل و آموزه‌های دینی و انقلابی رشد کرده، هرگز نمی‌ترسد.
    داودی با اشاره به آنچه جنایات و فسادهای قدرت‌های استکباری خواند، اظهار کرد: آیا باید از کسانی بترسیم که رسوایی‌هایشان گوش عالم را پر کرده و در کشور خودشان علیه آنان صدا بلند شده است؟ آنان که جنایت‌های فراوان مرتکب شده‌اند و اسناد آن منتشر شده، شایسته ترس نیستند. ما که در مسیر درست و مکتب اهل‌بیت(ع) هستیم، دلیلی برای هراس نداریم.
    وی خاطرنشان کرد: در جنگ ۱۲ روزه نیز نشان دادیم مردم در وسط جنگ و حملات دشمن به خیابان آمدند و از انقلاب، نظام و نیروهای مسلح دفاع کردند. به اذعان مسئولان نظامی و امنیتی، قدرت ما نسبت به آن مقطع به‌شدت افزایش یافته است. راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بار دیگر نشان داد مردم از تهدیدها نمی‌ترسند و با یک توییت و تهدید عقب‌نشینی نمی‌کنند.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان با تأکید بر نقش رهبری در انسجام ملی گفت: ملت ایران رهبری حکیم دارد و پشتوانه این رهبری ایمان به خدا و اهل‌بیت(ع) است؛ قدرتی که دشمن آن را درک نمی‌کند. خدا را شاکریم که در این نظام نفس می‌کشیم و زیر سایه این رهبری زندگی می‌کنیم.
    وی در عین حال تأکید کرد: آنچه انتظار می‌رود این است که مسئولان تلاش خود را بیشتر کنند و قدردانی از مردم را در عمل نشان دهند. مردم از گرانی‌های پی‌درپی ناراحت و نگران‌اند. اگر گرانی و بیکاری حل شود، می‌توان گفت کشور ما مشکل دیگری ندارد و به‌جرأت می‌شود گفت برترین کشور در جهان خواهد بود.
    داودی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان گفت: باید با طلب آمرزش و آمادگی قلبی وارد ماه ضیافت‌الله شویم. فردا شب در همین مکان مناجات شعبانیه برگزار می‌شود و انتظار داریم برادران و خواهران برای بهره‌مندی از این فرصت معنوی حضور یابند. امام جمعه محترم از سخنران کشوری دعوت کرده‌اند و مداحی نیز برای قرائت مناجات حضور خواهد داشت تا با آمادگی بیشتری وارد ماه رمضان شویم.
    وی همچنین از برگزاری برنامه‌های دهه فجر و دهه مهدویت در شهرستان تقدیر کرد و گفت: جشن‌های خوبی در سطح شهر و مدارس برگزار شد و استقبال مردم بسیار خوب بود؛ به‌گونه‌ای که در برخی مساجد ناچار شدند صندلی‌های بیشتری اضافه کنند. از بانیان این مراسم‌ها و مردم عزیز که حضور یافتند تشکر می‌کنیم.
    وی گفت: در این هفته، شاهد پایان مسئولیت فرماندار شهر بودیم؛ فرماندار عزیزی که طی یک سال گذشته در خدمت ایشان بودیم و الحق و الانصاف، عزیزانی که با وی همکاری داشتند شهادت می‌دهند که فردی پاکدست، صادق، پرتلاش و جهادی بود. ما نیز این ویژگی‌ها را به‌روشنی مشاهده کردیم؛ مدیری که صادقانه و شبانه‌روزی مشغول خدمت، کار و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم بود. از همین‌جا به نیابت از مردم شریف شهرستان، از زحمات این برادر عزیز و گرانقدر تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنین به برادر عزیزی که سکان فرمانداری را در دست گرفته‌اند، جناب آقای شیخ که در این جلسه نیز حضور دارند، تبریک عرض می‌کنیم و دعا می‌کنیم در مسیر خدمت به مردم این شهر محروم، گرم و پرمشکل اما مقاوم، با مردمی مؤمن، دلاور و شجاع، موفق باشند.
    امام جمعه موقت مسجدسلیمان گفت: این نکته بسیار مهم است که همه مسئولانی که آمدند و رفتند، همواره بر این ویژگی مردم تأکید کرده‌اند. اگرچه ممکن است برخی بی‌مهری‌ها صورت گرفته باشد، چنان‌که آقای جهانگیری نیز با وجود گلایه از برخی بی‌مهری‌ها، ابراز خوشحالی می‌کرد که در این شهر خدمت کرده است؛ شهری که زادگاهش بود و در آن مهربانی و قدرشناسی مردم را به‌روشنی دید. به این برادر عزیز نیز توصیه می‌کنیم که قدر این مردم را بدانند و ما نیز باید چنین باشیم؛ در مسیر خدمت به مردم شب و روز نشناسیم و تا آنجا که می‌توانیم تلاش کنیم. همچنین در پایان، دعا می‌کنیم در ظهور امام زمان تعجیل شود، از رحمت انقلاب حراست گردد و ما را جزو یاران و سربازان آن حضرت قرار دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    جهت عضویت در شبکه های اجتماعی دیدگاه نیوز اینجا کلیک کنید

    مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *