×

آغاز عملیات آسفالت معابر بازار چشمه‌علی جنب پایگاه بهداشت با دستور شهردار مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 24258
  • ۱۴۰۴-۰۷-۲۳
  • با هدف ارتقاء زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی مؤثر به مناطق کمتر برخوردار، عملیات آسفالت معابر بازار چشمه‌علی جنب پایگاه بهداشت آغاز شد.

    آغاز عملیات آسفالت معابر بازار چشمه‌علی جنب پایگاه بهداشت با دستور شهردار مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، این پروژه عمرانی با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری در دست اجرا قرار گرفته است.

    مهندس خسروی با تأکید بر لزوم توسعه متوازن خدمات شهری در سطح مناطق مختلف شهر اعلام کرد: ارائه خدمات مناسب به مناطق کم‌برخوردار یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید است و تلاش خواهیم کرد با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    جهت عضویت در شبکه های اجتماعی دیدگاه نیوز اینجا کلیک کنید

    مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *