×
آخرین اخبار

گفت و گو با لیبرو تیم ملی والیبال زنان / حلاج: اصفهان بازیکنان بومی با استعداد دارد / می خواهم لژیونر شوم

  • کد نوشته: 194137
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۹
  • 145 بازدید
  • الهه حلاج والیبالیست اهل کاشان است که سابقه بازی در تیم ملی را دارد و در پست لیبرو بازی می کند.

    گفت و گو با لیبرو تیم ملی والیبال زنان / حلاج: اصفهان بازیکنان بومی با استعداد دارد / می خواهم لژیونر شوم

    الهه حلاج، لیبرو تیم ملی والیبال زنان است که در سال ۲۰۱۷ به مسابقات آسیایی‌ نوجوانان دختر در چین اعزام شد، همچنین در سال  ۱۳۹۷ پدیده لیگ برتر زنان بود و به مقام برترین لیبروی ایران در مسابقات والیبال کشوری ایران در رده سنی جوانان سال رسید. او مقام سوم لیگ برتر را سال ۱۳۹۸ در تیم باریج اسانس کاشان کسب کرد.
    حلاج اعزام به مسابقات جوانان دختر زیر ۱۹ سال‌ آسیا ۲۰۱۸ تایلند و مسابقات آسیایی جوانان دختر ۲۰۱۸ ویتنام را در کارنامه دارد. وی همچنین از نظر avc  در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ ویتنام به عنوان بهترین بازیکن تیم برگزیده شد. الهه حلاج مقام‌ سوم را  در مسابقات لیگ برتر ایران در تیم باریج اسانس کاشان درسال ۱۳۹۸ کسب کرد و برای دو سال پیاپی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در تیم مس رفسنجان بازی کرد. او در سال ۱۴۰۲ به  مقام سوم لیگ برتر، با تیم سپاهان رسید.
    الهه حلاج لیبرو تیم ملی زنان، در خصوص اهداف ورزشی خود عنوان کرد: ابتدا می خواهم بهترین لیبرو ایران بشوم و سپس در لیگ های خارج از کشور بازی کنم که مهم ترینشان لیگ های اروپایی هستند.
    او که فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان بازی کرد، در این رابطه گفت: سپاهان باشگاه خوب و حرفه ای است. تیم داری سپاهان در تمام رده های سنی فوق العاده است. این تیم فصل ۱۴۰۱ نیز به من پیشنهاد داد و جذب بازیکنان بر اساس عملکرد آنهاست.
    حلاج ادامه داد: سپاهان از نظر زیر ساخت بسیار کادر حرفه ای دارد و کسانی که مدیریت باشگاه سپاهان رو به عهده دارند بسیار حمایتگر هستند. از نظر بنده اصفهان بازیکنان بومی با استعدادی دارد و سپاهان تا سالهای زیادی می تواند در لیگ برتر تیم داری کند.

    الهه حلاج در پایان گفت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی و هوازی خود را انجام می دهم تا فصل آینده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *