×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: با توجه به گزارش ادارات هواشناسی تصمیم بر تعطیلی برخی شهرها اتخاذ شده است

  • کد نوشته: 31528
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۸
  • 707 بازدید
  • در پی اعلام مدیرکل مدیریت بحران خوزستان مبنی بر تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به علت افزایش دما و رطوبت به جز شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، ایذه و باغملک محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش دیدگاه نیوز وی گفت: با توجه به گزارش ادارات هواشناسی […]

    فرماندار مسجدسلیمان: با توجه به گزارش ادارات هواشناسی تصمیم بر تعطیلی برخی شهرها اتخاذ شده است

    در پی اعلام مدیرکل مدیریت بحران خوزستان مبنی بر تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به علت افزایش دما و رطوبت به جز شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، ایذه و باغملک محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز وی گفت: با توجه به گزارش ادارات هواشناسی شهرستان و استان و اعلام رطوبت و شرجی هوا در شهرها، این تصمیم اتخاذ شده است و هیچ نهادی دیگری در آن نقش نداشته است. بر این اساس همه ادارات شهرستان مسجدسلیمان دائر و در صورتی که تصمیم تازه ای اتحاذ گردد اعلام خواهد شد. در ادامه یاداوری کرد که برخلاف این تصمیم که تصمیمی از طرف هواشناسی شهرستان بوده تصمیم هایی مانند مدیریت بحران در روزهای کرونایی وابسته به فرمانداری شهرستان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.