×
آخرین اخبار

دهمین جایزه برای مهاجران

  • کد نوشته: 155409
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۳
  • 137 بازدید
  • فیلم بلند تجربی مهاجران برنده بهترین فیلم ماه آگوست جشنواره بین المللی کن ورلد فرانسه شد و به رقابت سالانه این جشنواره راه پیدا کرد.

    دهمین جایزه برای مهاجران

    به گزارش خبرروز، فیلم بلند تجربی مهاجران برنده بهترین فیلم ماه آگوست جشنواره بین المللی کن ورلد فرانسه شد و به رقابت سالانه این جشنواره راه پیدا کرد.
    این دهمین جایزه بین المللی فیلم مهاجران است که بعد از حضور در بیست و شش جشنواره به دست آمده است.
    جشنواره جهانی فیلم کن یک رقابت جهانی ماهیانه و سالانه مورد تایید IMDb در تمامی ژانرها است.
    این جشنواره یک رویداد ویژه فرهنگی در سطح بین المللی می باشد که در حال حاضر جایی برای درخشش نسل جوان تر است و توسط حرفه ایی های سینما، موسیقی و خبرگزاری های جهانی شناخته شده است،
    در میان فیلم های جایزه گرفته در “جشنواره جهانی فیلم کن- آینده را به یاد بیاور” اسامی برخی از ستاره ها و مشاهیر جهانی مانند کلینت ایستود، بروس ویلیس، جنیفر لوپز، جف دنیلز، مالکوم مک داول، جان وویت، تیپی هدرن، مایکل مدسن، آنیتا اکبرگ به چشم می خورد.
    هرماه یک فتوکال فرش قرمز با حضور عوامل فیلم هایی که در “سینماکن” به نمایش در می آیند برگزار می شود. “سینماکن” علاقه مندان به سینما را از سراسر جهان بدلیل معماری پیشرو و تجهیزات تکنیکال منحصر به فردش مانند سیستم های صوتی که در صندلی ها کار گذاشته شده و یا لیزر پروجکشن به سمت خود روانه کرده است.
    این جشنواره ویترینی از ارزشمند ترین فیلم ها از سراسر دنیاست. تندیس این جشنواره “شب تاب طلایی” تنها بهترین فیلم های نمایش داده شده را برمی گزیند.
    داوران این جشنواره از هفت عضو از صنعت سینما، صنعت موسیقی و گروه‌های هنری و فرهنگی تشکیل شده است که بهترین فیلم ها را در هر زیرمجموعه طی اکران خصوصی برمی گزینند.
    فیلم هایی که برای “بهترینِ آینده” توسط هیئت ژوری انتخاب می شوند در نمایش ماهانه در “سینماکن” به اکران عمومی در می آیند.
    تمامی برنده های ماهانه بصورت اتوماتیک وارد رقابت سالانه می شوند تا فرصتی برای دریافت تندیس “شب تاب طلایی” و نمایش فیلمشان در کن داشته باشند.
    لازم به ذکر است که این جشنواره به هیچ طریقی هیچگونه وابستگی به فستیوال کن ندارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *