×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان میناب: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد

  • کد نوشته: 202925
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۳
  • 10 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان میناب: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: مردم شهرستان میناب در طول یک سال گذشته همراهی و همکاری بسیار خوبی را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشتند. وی افزود: شعار […]

    فرمانده انتظامی شهرستان میناب: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد

    فرمانده انتظامی شهرستان میناب: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد
    سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: مردم شهرستان میناب در طول یک سال گذشته همراهی و همکاری بسیار خوبی را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشتند.
    وی افزود: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و وضعیت مطلوب نظم و امنیت شهرستان میناب نشان از همراهی سازنده مردم است.
    قاسمی اضافه کرد: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد و مجموعه جرایم با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۹ تماس و امداد خواهی توسط به مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ارجاع شده است که منجر به حضور عوامل انتظامی در صحنه ۱۶ هزار و ۷۵۶ مورد شده است.
    وی افزود: در بحث صدور گذرنامه، بیش از ۱۷ هزار جلد گذرنامه صادر شده و در بحث پروانه کسب نیز ۱۸۴۰ فقره پروانه کسب و بیش از ۴۳۰ فقره گواهی صلاحیت فردی صادر شده است.

    سرهنگ قاسمی اضافه کرد: در بحث سرقت، ۱۷ درصد انواع سرقت‌ها در شهرستان طی سال جاری کاهش پیدا کرده و در بحث کشف سرقت‌ها هم ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.
    فرمانده انتظامی میناب اضافه کرد: بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر در سال جاری کشف و ضبط شده است و در بحث ساماندهی اتباع بیگانه نیز بیش از ۳ هزار و ۴۱ نفر در سطح شهرستان دستگیر و به کشور خودشان بازگشت داده شده‌اند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *