×
آخرین اخبار

برای اولین بار در طول تاریخ ورزش ایران یک رشته در طول یک سال سه بار جهانی

  • کد نوشته: 82574
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۳
  • 511 بازدید
  • بعد از جهانی شدن تیم های ملی هندبال اقایان و دختران بزرگسال حالا تیم ملی جوانان دختر نیز جواز شرکت در مسابقات جهانی را کسب کرد‌
    برای اولین بار در طول تاریخ ورزش ایران یک رشته در طول یک سال سه بار جهانی

    به گزارش خبرنگار ورزشی دیدگاه نیوز؛ در تاریخ نام او را بنویسید!جوان بود ولی کار بلد،کم تجربه بود اما بسیار پخته عمل کرد.

    نامت در هندبال ایران در اوج جوانی ماندگار شد، اعتماد کردی و نتیجه اعتماد گرفتی! رویاو آرزوها را یکی پس از دیگری محقق کردی حالا نوبت اهداف بزرگتر است.

    حیف که کرونا شد وتمام برنامه هایت عملی نشد وگرنه تندیست را باید در فدراسیون می ساختند.

    هندبال به این ارزش و اعتبار ها نیاز دارد، در آسیا صاحب پست و مقام شدی و در ایران میزبانی ها گرفتی اما حیف شد که کرونا بود و دستت کوتاه ماند.

    ولی بازهم کرونا را شکست دادی و شادی را در شب عید به جامعه هندبال هدیه دادی تا پرونده درخشان ۱۴۰۰ تکمیل شود.

    آقایان را بعد از ۸ سال برای دومین بار در طول تاریخ جهانی کردی و برای اولین بار شیر زنان ایران در مسابقات جهانی شرکت کردند. هر چند نباید فراموش کرد برای اولین بار دختران بزرگسال ایران در آسیا بر سکوی چهارم قرار گرفتند.

    در اسفندماه ۹۷ آمدی و در اسفندماه ۱۴۰۰ با جهانی شدن دختران جوان برای اولین بار در طول تاریخ، جواب اعتماد مجمع انتخاباتی را دادی و قبل از فرا رسیدن پایان زمان مقرر نشان دادی که حرف های زیادی برای گفتن داری، آری تو نشان دادی که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد‌.

    به ما درس صبر و شکیبایی را یاد دادی تا صبور باشیم تا بدانیم حتی در کلمه “ناامید” امید وجود دارد. حالا هم صبر میکنیم تا دختران نوجوانان ما را جهانی کنی، البته که فارغ از هر نتیجه ای تو ثابت کردی همه چیز را، خوش قولی ات به ما ثابت شد.

    نمی‌دانم اگر تمام کنم حرف‌هایم را شاید بی انصافی باشد اما ما همچنان به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و مجموعه خوب فدراسیون هندبال امیدوار هستیم تا بازهم به هندبال ایران در آسیا و جهان اعتبار دهد و این کشتی به گل نشسته را از ساحل به آرامش برساند.

    برایت در ادامه مسیر ارزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم امیدوارم در بهار ۱۴۰۱ اولین خبر خوش جهانی شدن هندبالیست های ساحلی در تهران باشد. و سپس منتظر درخشش در اوردگاه های بین اللملی دیگر در رده های سنی مختلف باشیم.

    تاریخ هندبال نامت را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد علیرضا پاکدل عزیز ریاست جوان فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران.

    یادداشت؛ صمد خزایی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *