×
آخرین اخبار

گفت و گو با سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی:
مهدی قشقایی راد : آینده طلایی هندبال ساحلی

  • کد نوشته: 197462
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۲
  • 64 بازدید
  • قشقایی راد : تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی با پشتوانه سازی انجام شده سالهای اخیر آینده خوبی دارد/ تیم هندبال سپاهان برای فصل پیش رو تغیررات زیادی در بدنه بازیکنانش انجام داده است مهدی قشقایی راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی و مربی تیم هندبال سپاهان است که در هندبال ساحلی تجربه و مقام های […]

    مهدی قشقایی راد : آینده طلایی هندبال ساحلی

    قشقایی راد : تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی با پشتوانه سازی انجام شده سالهای اخیر آینده خوبی دارد/ تیم هندبال سپاهان برای فصل پیش رو تغیررات زیادی در بدنه بازیکنانش انجام داده است
    مهدی قشقایی راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی و مربی تیم هندبال سپاهان است که در هندبال ساحلی تجربه و مقام های زیادی دارد. او از تیم سپاهان و تیم ملی هندبال ساحلی ایران می گوید.
    مهدی قشقایی راد ، مربی تیم هندبال سپاهان، در خصوص عملکرد این تیم در فصل گذشته ، عنوان کرد: فصل گذشته تیم هندبال سپاهان به بنده درخواست همکاری داد، هدف این تیم قهرمانی بود اما با تمام فراز و نشیب ها سپاهان مقام چهارم لیگ را کسب کرد.
    او ادامه داد: تیم سپاهان برنامه ریزی جدی برای فصل پیش رو خواهد داشت و شهداد مرتجی سرمربی این تیم باقی ماند. در حال حاضر با من صحبت هایی پیرامون فصل جدید صورت گرفته است.
    قشقایی راد دررابطه با لیگ برتر هندبال، گفت: فصل گذشته در لیگ برتر هندبال کشور، به دلیل پراکندگی بازیکنان تیم ملی در باشگاههای مختلف رقابت سنگینی بین چند تیم وجود داشت و تیمی که در مسابقات کم اشتباه تر بود توانست قهرمان شود. در فصل های ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تیم ها سطح فنی بالاتری داشتند اما فصل گذشته، با توجه به پراکندگی بازیکنان در تیم های مختلف، رقابت برای قهرمانی دشوارتر بود.
    سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی، با اشاره به دوری تیم ملی هندبال ساحلی از مسابقات، اظهار داشت: پس از کسب مقام سوم در مسابقات آسیایی در ۱۴۰۲، که در جزیره بالی کشور اندونزی برگزار شد تیم ملی هندبال ساحلی در هیچ رویداد داخلی یا بین المللی شرکت نکرد و توقف باعث عقب گرد هندبال ساحلی خواهد شد.برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان، اولین رویداد هندبال ساحلی پس از یک سال و نیم بود.
    مهدی قشقایی راد در مورد اولین مسابقات لیگ هندبال ساحلی امسال، افزود: امسال در هندبال ساحلی برای نخستین بار مسابقات به صورت لیگ برگزار خواهد گردید، در سال پیش رو مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی لیگ جهانی است، برگزار می شود. برنامه ریزی های خوبی برای این مسابقات انجام شده تا تیم ملی هندبال ساحلی بتواند سهمیه جهانی کسب کند. باید در بازی های دوستانه بین المللی زیادی شرکت کنیم تا تیم ملی در شرایط مسابقات بین المللی قرار گیرد.
    او در ادامه گفت: هندبال ساحلی ایران دارای بازیکن و مربی هایی است که از سطح بالایی برخوردارند و این پتانسیل، نوید روزهای خوش تری در این ورزش را در کشورمان می دهد. با توجه به پشتوانه ای که از تیم ملی نوجوانان کسب کردیم و با برنامه ریزی مناسب فدراسیون و انجمن هندبال ساحلی به جایگاه خوبی در مسابقات آسیایی و جهانی خواهیم رسید.
    کارشناس مطرح هندبال ساحلی، عنوان کرد: نگاه بنده به مسائل واقع بینانه است، تیم قطر در یک سال گذشته در تورنومنت ها و گرنداسلم های زیادی شرکت کرده و ما باید در چند ماه خودمان را به این تیم برسانیم که امیدوارم با برنامه ریزی مناسب به جایگاهی که لیاقتش را داریم برسیم.
    مهدی قشقایی راد در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای فصل آینده برنامه مشخصی ندارم و تا چند هفته آینده، حضورم در تیم سپاهان یا تیم های دیگر مشخص می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیرعلی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *