×
آخرین اخبار

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لوله‌سازی اهواز

  • کد نوشته: 172904
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۱
  • 186 بازدید
  • علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ روز چهارشنبه از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید کرد.‌

    بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لوله‌سازی اهواز

    به گزارش روابط عمومی شرکت لوله‌سازی اهواز، علیرضا عسگریان روز چهارشنبه از کارخانه‌های HFW و SAW ، اسپیرال و کارخانه پوشش شرکت لوله‌سازی اهواز دیدن کرد و در جریان روند تولید در این کارخانه‌ها قرار گرفت. 

    عسگریان همچنین با کارگران شرکت لوله‌سازی اهواز در کارخانجات تابعه گفت و گویی صمیمانه داشت. 

    شماری از کارگردان نیز در گفت و گو با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روند تحولات مثبت در حوزه معیشت ، رفاه و تولید  ابراز رضایت کردند. 

    در بازدید معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت لوله‌سازی اهواز که به مدت دو ساعت به طول انجامید، هوشنگ احمدی مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید لوله و پوشش آن و احیای کارخانه اسپیرال پس از ۵  سال وقفه ارائه کرد.

    امروز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارخانه اسپیرال لوله سازی اهواز پس از ۵ سال وقفه فعالیت خود را به واسطه پروژه واسکو (آب صفه) از سر گرفت. 

    گفتنی است کارخانه یک و کارخانه پوشش داخلی سالهای متمادی غیر فعال هستند و برنامه فعال کردن آنها مانند کارخانه اسپیرال از جمله استراتژی هیات مدیره شرکت می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *