×
آخرین اخبار

گرشاسبی فرماندار تبریز شد

  • کد نوشته: 203894
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۶
  • 10 بازدید
  • آیین تکریم و معارفه فرماندار تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر مسئولان استانی برگزار و از تلاش‌های «یونس فاتح» قدردانی و «داوود گرشاسبی» به‌عنوان فرماندار تبریز معرفی شد.

    گرشاسبی فرماندار تبریز شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، آیین تکریم و معارفه فرماندار تبریز امروز، ششم آبان‌ماه با حضور بهرام سرمست، استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر مسئولان استانی برگزار و از تلاش‌های «یونس فاتح» قدردانی و «داوود گرشاسبی» به عنوان فرماندار تبریز معرفی شد.
    داود گرشاسبی، سرپرست فرمانداری تبریز در این مراسم با بیان اینکه تبریز برای ما حرف‌های بسیاری دارد، گفت: تاریخ، فرهنگ، شعر، موسیقی و صنعت و همه حوزه‌های این شهر برای ما مسیر گشاست و باید به این بالندگی افتخار کنیم.
    وی ادامه داد: به‌دنبال تعامل و همدلی و هم افزایی با همه گروه‌ها و اقشار و احزاب برای اداره بهتر این شهر هستم زیرا معتقدم که تقابل، به جدل و تنش منجر می‌شود، حرف منطقی و عقلانی را می‌پذیریم و به موضوعات از منظر عقلانیت و کارشناسی نگاه می‌کنیم.
    گرشاسبی اضافه کرد: با پایدار کردن وضعیت فعلی و به‌کارگیری نظرات کارشناسی و عقلانی، تبریز را به نقطه ای که شأن آن را دارد خواهیم رساند و در این مسیر با همه نگاه‌ها و جناح‌ها که تعامل گرا و انعطاف‌پذیرند کمک خواهم گرفت.
    یونس فاتح، فرماندار سابق تبریز نیز در این مراسم، گفت: در این مجال امکان ارائه کارنامه عملکرد فراهم نبوده و مستندات عملکرد خود را در قالب ۲۷ مجلد به مدیریت سازمان اسناد شمال‌غرب کشور تحویل داده‌ام تا در حافظه تاریخی این شهر ثبت شود.
    وی با بیان اینکه مدیریت اجرایی حتی از نوع سیاسی آن جای نظریه پردازی نیست، ادامه داد: این مقام جای اجرای سیاست های بلند است که امیدواریم اقای گرشاسبی با تکیه بر تجارب خود این موضوع را جامه عمل بپوشاند.
    فاتح با اشاره به تشکیل ۲۰۰ میز خدمت برای مردم شهرستان تبریز در همین فرصت کوتاه گفت: البته قطعا نتوانسته ایم خدمات درخور شان مردم تبریز ارائه کنیم.
    فرماندار سابق تبریز در ادامه در خصوص روند قبول سمت فرمانداری توسط خود متذکر شد: طبق دستور خرم، استاندار فقید قرار بود قبل از جعفری‌آذر به فرمانداری بیایم اما در آن زمان اعتقادی به این موضوع نداشتم تا اینکه چند سال بعد طبق دستور مجدد ایشان به اینجا آمدم.
    وی ادامه داد: زمانی که به تبریز آمدیم، شاهد برگزاری چندین تجمع در برابر فرمانداری بودیم اما امسال تاکنون تنها یک تجمع داشتیم که با مدیریت هوشمندانه به خوبی حل و فصل شد.
    فاتح افزود: گرشاسبی فرماندار جدید تبریز از بابت اخلاق و عملکرد در جایگاه بلندی بوده و امیدواریم از این تجارب در مدیریت هرچه بهتر این شهر استفاده شود.
    در پایان این مراسم داود گرشاسبی به‌عنوان فرماندار جدید تبریز معرفی و از زحمات یونس فاتح در این سمت قدردانی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *