دیدگاه نیوز/در پی مطالبه حاج شیخ علیرضا فضلی امام جمعه شهرستان ورزقان از مسئولین برای زیرسازی و آسفالت ریزی امامزاده ورزقان تا روز عاشورا امروز پنجشنبه ۲۹ تیرماه با همکاری شهرداری و نیز حمایت های مجتمع مس سونگون و همچنین گروه های جهادی عملیات زیر سازی این طرح شروع شد.
تحقق اولین مطالبه امام جمعه ورزقان
آغاز عملیات جدول گذاری و زیرسازی آسفالت محوطه امامزاده ورزقان
بدون نظر! اولین نفر باشید