×
آخرین اخبار

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛
پیش‌بینی ۱۷۰ میلیارد تومان برای محورهای مواصلاتی شهرکرد – شلمزار و شهرکرد – بازفت – مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 79069
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۵
  • 616 بازدید
  • حسینعلی مقصودی گفت: پروژه مواصلاتی شهرکرد ـ شلمزار با طرح شهرکرد_بازفت_مسجد سلیمان ادغام شده است و در جمع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
    پیش‌بینی ۱۷۰ میلیارد تومان برای محورهای مواصلاتی شهرکرد – شلمزار و شهرکرد – بازفت – مسجدسلیمان

    حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز اظهار کرد: بودجه اجرای محور شهرکرد – شلمزار در سال ۱۴۰۰ رشد کرده است.

    وی افزود: پروژه مواصلاتی شهرکرد – شلمزار با طرح شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان ادغام شده است و در جمع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعدد پروژه‌ها در استان زیاد است ادامه داد: از همین رو بحث استفاده از ماده ۵۶ مطرح شد تا بتوانیم از بانک استقراض کنیم.

    مقصودی عنوان کرد: در همین راستا استقراض ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه شهرکرد – شلمزار در دستور کار قرار گرفت، اقدامات اولیه برای اخذ این پول از بانک صورت گرفته و اگر بانک رفاه کارگران موافقت نهایی را صادر کند، این آمادگی وجود دارد که ظرف یک سال پروژه شهرکرد – شلمزار به نتیجه برسد.

    وی خاطرنشان کرد: با استفاده از اعتبارات دولتی سالیان سال طول می‌کشد تا بتوان محور مواصلاتی شهرکرد – شلمزار که یک محور پُر ترافیک و پُر حادثه است، را به نتیجه رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *