×
آخرین اخبار

فیلم «مهاجران» در جشنواره بین‌المللی First-Time Filmmaker Sessions حضور یافت

  • کد نوشته: 75259
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۵
  • 754 بازدید
  • فیلم «مهاجران» به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی و به تهیه‌کنندگی محمد شکروی در جشنواره ی بین المللی First-Time Filmmaker Sessions پذیرفته شد.
    فیلم «مهاجران» در جشنواره بین‌المللی First-Time Filmmaker Sessions حضور یافت

    به گزارش دیدگاه نیوز،فیلم بلند تجربی «مهاجران» به نویسندگی وکارگردانی مسعود احمدی و به تهیه‌کنندگی محمد شکروی در حضور جهانی خود برای تصاحب جایزه این دوره از جشنواره، به رقابت می‌پردازد.

    مسعود احمدی کارگردان فیلم مهاجران که جوایز متعددی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب نموده میگوید:جشنواره بین المللی فیلم ( first time filmmaker sessions) برای ورود به شبکه جهانی(Lift off global network)طراحی شده است که یک جشنواره انلاین ماهانه میباشد وبرای نمایش مجموعه ای جهانی از فیلم های کوتاه و بلند مستقل در تمامی ژانرها اختصاص یافته است.

    وی در ادامه گفت : فیلم مهاجران که فیلمی تجربی و بلند میباشد که به موضوع مهاجرت اشاره ای دارد و روایت ۱۵ شخص است که در مکان و فضایی نامعلوم با روایتهای مختلف به زندگی و شرایط آنها پرداخته میشود.

    در این فیلم: شیما پورسهم الدین.غزال رفیعی.مریم دهقانی.مجید یزدان شناس.شیوا بافهم.مهرداد سهامی.علیرضا یقطین.امین دولت خواه.مبینا خیری.فائزه جباری.سارا زارعی.نگین صغیر.امیرحسین سهرابی.تیران علمدارفرد.ساناز چمن ماه.محسن استواری.سام پارسا.هرمان احمدی ایفای نقش دارند.

    نویسندگی و کارگردانی این کار برعهده: مسعود احمدی /تهیه کنندگی: محمد شکروی/مدیر فیلمبرداری:هاشم بیطرف/تدوین و صداگذاری: شیما پورسهم الدین/صدابردار: محسن دانشور/موسیقی: آراد آبادانی میباشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *