×
آخرین اخبار

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد نوشته: 3243
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
  • 979 بازدید
  • ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود.

    هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز، آناهیتا باقری گفت: فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۹ فرردین ماه امسال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با امام رضا (ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتاب های منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با سبک و شیوه زندگی رضوی توزیع شده است.
    وی افزود: برای برگزاری این جشنواره شش عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) برای گروه های سنی مختلف انتخاب و معرفی شده تا افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی های خود در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی شرکت کنند.
    باقری: عنوان های این کتاب ها را ۱۰قصه از امام رضا (ع) برای بچه ها و ماه غریب من ویژه گروه سنی کودکان، امام رضا و زندگی، مهارت های زندگی در سیره رضوی، بانوی ملکوت و چلچراغ برای گروه سنی بزرگسالان برشمرد.
    وی یادآور شد: یکی از ویژگی های جشنواره کتابخوانی، امکان شرکت به صورت خانوادگی است که علاقه مندان ضمن اینکه می توانند بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند.
    هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به طور همزمان در سراسر کشور مرداد ماه همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی نیز اهدا خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *