×
آخرین اخبار

مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد نوشته: 29911
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 1358 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در جلسه معارفه ایشان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی فاز دوم این کارخانه گفت: شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای محروم کشور است و دلیل آن فرصت سوزی های متعدد در ادوار مختلف بوده است زیرا آن طور که شایسته بود پیشرفت نکرد. وی ادامه داد: […]

    مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان منصوب شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در جلسه معارفه ایشان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی فاز دوم این کارخانه گفت: شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای محروم کشور است و دلیل آن فرصت سوزی های متعدد در ادوار مختلف بوده است زیرا آن طور که شایسته بود پیشرفت نکرد.

    وی ادامه داد: افتتاح فاز دوم بدون شک در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تاثیر بسزایی در شهرستان مسجدسلیمان خواهد گذاشت زیرا یکی از مصادیق تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، حمایت از صنایع مختلف همچون پتروشیمی و آلومینیوم است. پاکدل افزود: انتظار داریم همه تلاش ها جهت راه اندازی فاز دوم که مطالبه جدی مردم است به کار گرفته شود و در این مسیر با تمام توان حمایت خواهیم کرد، فرصت مسئولیت ها کوتاه است و راز ماندگار شدن، خدمت به مردم است.

    بختیاری نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از این که فرصتی دست داد تا به همشهریان خود خدمت کند گفت: سال ها بود که دوست داشتم به نوعی دین خودم را به همشهریان عزیزم ادا کنم وقتی این پیشنهاد به من داده شد موضوع را با پدرم مطرح کردم که ایشان گفتند: برو و با تمام وجودت کار و تلاش کن چرا که مسجدسلیمان به گردن همه ما حق دارد.
    وی ادامه داد: انشالله در کنار هم بتوانیم سربلند باشیم و اهداف عالیه بنیاد که همان ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی است را محقق کنیم و ضمن تکمیل کردن فاز اول مقدمات راه اندازی فاز دوم را هرچه سریع تر مهیا نمائیم. لازم به ذکر است مهندس علی بختیاری متولد سال ۱۳۵۱ دارای مدرک مهدسی مکانیک و فرزند مسجدسلیمان است که دوران دبستان خود را در دبستان سینا بازار چمشه علی گذرانده است. وی سال های متمادی در سمت های مدیر عاملی کارخانجات سیمان ایلام، گیلان سبز، حکمتان، ممتازان و…حضور داشته است.

    لازم به ذکر است کارخانه آلومینیوم در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و سرمایه گذاری سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال، توسط بنیاد مستضعفان احداث شده است. تولید و عرضه انواع محصولات آلومینیوم با استفاده از فناوری روز در داخل و خارج از کشور، از اهداف راه اندازی این کارخانه در مسجدسلیمان عنوان شده است. کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در مجموع ظرفیت ١١ هزار تن تولید انواع مقاطع ساختمانی، صنعتی، عمومی و آلیاژی تا مقطع ۵٠٠ میلیمتر را دارد. مطالبه عمومی مردم حمایت بیشتر از این کارخانه جهت اشتغالزایی جوانان و راه اندازی فاز دوم این کارخانه است که در آینده نزدیک به ضورت مشروح به آن خواهیم پرداخت. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.