×
آخرین اخبار

بازدید سرزده فرماندار شهرستان امیدیه از جاده ارتباطی امیدیه به دیلم

  • کد نوشته: 21595
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۷
  • 540 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار فرماندارشهرستان امیدیه بهمراه ، دکتر آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه از محل کنترل ورودی امیدیه از سمت دیلم بازدید کردند. سید مهران رفیعی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اکیپهائی متشکل از سپاه، هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت و درمان […]

    بازدید سرزده فرماندار شهرستان امیدیه از جاده ارتباطی امیدیه به دیلم

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار فرماندارشهرستان امیدیه بهمراه ، دکتر آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه از محل کنترل ورودی امیدیه از سمت دیلم بازدید کردند.

    سید مهران رفیعی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اکیپهائی متشکل از سپاه، هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت و درمان به صورت شبانه روزی در محل ورودی شهر از سمت امیدیه مستقر هستند و نسبت به کنترل و پایش سرنشینان خودروهای عبوری از لحاظ بیماری ویروس کرونا انجام وظیفه می‌نمایند.

    فرماندار امیدیه در ادامه افزود اولا مردم امیدیه از ترددهای غیر ضروری در اماکن عمومی جدا خودداری کنند و دوما چنانچه در ورودی های امیدیه با مورد مشکوک برخورد نمائیم به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد وی در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم با توجه به حساسیت موضوع کرونا در منطقه اگر فردی را مشاهده نمودند که به این بیماری مبتلا شده سریعا مراتب را به مسولان در شبکه بهداشت درمان اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *