دیدگاه نیوز / بی احترامی و کینه ورزی اوجی وزیر نفت دولت رئیسی با ورود به استان خوزستان و به شهرستانهای دزفول و اندیمشک ، صدای مردم زجر کشیده مسجدسلیمان پایتخت نفتی ایران را به اوج خود رساند.
آقای اوجی اگر نمی دانید با ورود خود به شهرستانهای دزفول و اندیمشک و بازدید از مکانهای نفتی خود را به خواب خرگوشی زده اید، جواب شما را باید رئیسی رئیس جمهور بدهد.
آیا خون رئیس کمسیون انرژی مجلس از مردم شهرستان مسجدسلیمان رنگین تر است؟ آیا مسجدسلیمان خارج از استان خوزستان است؟ آیا گناه این مردم این است که یک نفر را در دولت آقای ریسی ندارند؟
در طول دوره ریاست جمهوری دولت سیزدهم، رئیسی چشمان خود را بر مردم زجر کشیده ی این شهرستان بسته است؟
آیا شأن و جایگاه مردم بختیاری نشین مناطق نفتخیز مسجدسلیمان این چنین بی احترامی هایی از سوی وزیریست که اسم و جایگاهش را مدیون مردم این شهرستان است؟
پارتی بازی غوغا میکنه