×
آخرین اخبار

فراجا و ارتش، دو بازوی توانمند انقلاب در ایجاد امنیت پایدار

  • کد نوشته: 152259
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
  • 145 بازدید
  • فرمانده تیپ ۳۶ نیروی زمینی ارتش میانه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان گفت: همدلی و تعامل سازنده ارتش و فراجا پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است.

    فراجا و ارتش، دو بازوی توانمند انقلاب در ایجاد امنیت پایدار

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد “علی جوادیان” فرمانده تیپ ۳۶ نیروی زمینی ارتش به همراه معاونین، ضمن دیدار با سرهنگ ” حسن رفیعی” و تبریک انتصاب نامبرده بعنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان، اظهار داشت: همدلی و تعامل سازنده ارتش و فراجا پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است و برای ما بزرگترین افتخار این است که سرباز ولایت هستیم و در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد .

    سرهنگ” علی جوادیان”، با اشاره به نقش همدلی و همبستگی در ارتقاء و تحقق اهداف سازمان ها، بیان داشت: امروزه نقش همدلی در سازمان ها به ویژه نیروهای مسلح بیش از پیش باعث افتخار نظام و سبب رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام شده است.

    سرهنگ “حسن رفیعی” در این دیدار، فراجا و ارتش را دو بازوی توانمند انقلاب در ایجاد امنیت پایدار و مقابله با آسیبها و تهدیدات داخلی و خارجی عنوان و افزایش همدلی و هم اندیشی و تعاملات سازنده را راهکار مقابله با این تهدیدات دانست.

    فرمانده انتظامی میانه در ادامه ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری جهت تقویت و پشتیبانی فرماندهی انتظامی از سوی آحاد مردم و علی الخصوص پشتیبانی نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای مسلح هدفی مشترک و فرمانده و رهبری واحد دارند و انتظار می رود در تمامی صحنه ها بسیجی وار حضور داشته و در جهت تحقق اهداف نظام و استقرار نظم و امنیتی پایدار تلاش کنند.

    سرهنگ “جوادیان” نیز با تشکر از تعاملات سازنده فراجا با ارتش، ایجاد امنیت پایدار در منطقه را نتیجه همدلی و هم اندیشی کلیه ارکان انقلاب اعلام و اظهار داشت: در تمام زمینه ها ارتش آمادگی کامل همکاری با فراجا را دارد و با تمام نیرو و امکانات در خدمت امنیت جامعه می باشد.

    در پایان این دیدار فرمانده تیپ ۳۶ نیروی زمینی ارتش مستقر در میانه با  اهداء لوحی انتصاب سرهنگ حسن رفیعی را  به سمت  فرمانده انتظامی شهرستان میانه تبریک گفته و ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی فراجا در راستای تامین امنیت و آرامش افزود: دشمنان انقلاب و اسلام سعی در ایجاد تفرقه و نفاق بین مسئولین ادارات، نهادها، سازمانها و نیروهای مسلح دارند ولی در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه و عالیقدر نظام توطئه دشمنان را خنثی خواهیم کرد و لازم است که وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و تلاش کنیم با موفقیت در مأموریت های محوله در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *