×
آخرین اخبار

مرکز امداد مکانیزه در ۱۰ شهرستان استان آذربایجان شرقی مستقر شده است

  • کد نوشته: 149520
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۵
  • 105 بازدید
  • در تداوم مکانیزه سازی امدادرسانی به مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی، ۱۰ شهرستان به سامانه مکانیزه امداد تجهیز و زیرساخت های اجرایی برای سایر شهرستان ها نیز فراهم شده است.

    مرکز امداد مکانیزه در ۱۰ شهرستان استان آذربایجان شرقی مستقر شده است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، خسرو آریان پور در این خصوص گفت: هم اکنون ۱۰ شهر استان از خدمات امداد مکانیزه به صورت ۲۴ ساعته بهره مند می باشد.
    وی با اشاره به مزیت های این سیستم مکانیزه اظهار داشت: ضبط و پاسخگویی صریح به تماس های تلفنی، مشاوره و راهنمایی، رصد نحوه امدادرسانی و عملکرد نیروها در اقدام سریع و بموقع، اعزام در زمان مقرر و بررسی گزارشات از مهم ترین مزیت های این سیستم مکانیزه است.
    آریان پور درخصوص عملکرد سه ماهه امداد مکانیزه تصریح کرد: مرکز پیام در سه ماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۱۵ هزار و ۴۳۰ مشترک و ۵ هزار و ۸۶۶ عملیات امدادی با اعزام نیرو بوده است.
    مدیر بهره برداری گاز استان خاطرنشان کرد: شماره تماس ۱۹۴ امداد مکانیزه، یکی از مهم ترین سامانه های خدمات رسانی و امدادی شرکت گاز استان می باشد که به صورت شبانه روزی آماده رسیدگی به حوادث و وقایع گاز طبیعی، راهنمایی درخصوص نکات ایمنی و مصرف بهینه و قطعی گاز های منطقه ای می باشد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *