×
آخرین اخبار

بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه جامع ماشین آلات شهرداری تبریز

  • کد نوشته: 146936
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۰
  • 118 بازدید
  • معاون فنی و اجرایی سازمان از برگزاری جلسه تخصصی بررسی آخرین وضعیت بهره برداری از سامانه جامع ماشین آلات شهرداری توسط این سازمان خبرداد.

    بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه جامع ماشین آلات شهرداری تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز، نژاد اصغری در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز  گفت : به منظور کنترل دقیق آمار و اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی ماشین آلات موجود شهرداری ، سامانه جامع ماشین آلات شهرداری توسط سازمان تدوین و در مراحل نهایی جهت بهره برداری قرار دارد.

    معاون فنی و اجرایی سازمان افزود: بروز رسانی آخرین اطلاعات ماشین آلات مناطق ،سازمانها و شرکت‌های تابعه شهرداری و تقویت واحد معاینه فنی سازمان و همچنین امکان سنجی امضا الکترونیکی صورتجلسات انجام تعمیرات ماشین آلات از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.


    نژاد اصغری در پایان این جلسه از بررسی نواقص احتمالی نرم افزار وارائه پیشنهادات جدید توسط اعضا جهت ارتقای نرم افزار یاد شده و انعکاس آن به سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری و تکمیل فرایند بهره برداری ازاین سامانه در آینده ای نزدیک خبرداد .


    شایان ذکر است، نوسازی و بهسازی ماشین آلات و به روز رسانی بانک اطلاعاتی ماشین آلات سازمان از جمله برنامه های دردست اقدام این معاونت در این باره به شمار میرود که تاکنون بالغ بر دهها دستگاه از ماشین آلات مستعمل شهرداری بهینه سازی و وارد چرخه خدمات رسانی گردیده است

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *