×
آخرین اخبار

تشکیل جلسه شورای ترافیک شهرستان هویزه

  • کد نوشته: 14315
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۰
  • 630 بازدید
  • موسوی در ادامه به اهمیت استفاده از ابزارهای علمی و تکنولوژی جدید جهت استفاده جامعه تاکید کرد: وی نقش اجرای برنامه های ترافیکی در سطح کشور وشهرستان را مهم خواند و جلسه شورای هماهنگی ترافیکی را در جهت پیشبرد اهداف ترافیکی شهرستان موثر دانست

    تشکیل جلسه شورای ترافیک شهرستان هویزه

    دیدگاه نیوز / جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور مهندس موسوی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری شهرستان هویزه و سایر اعضا امروز سه شنبه مورخ ۲۰ آذرماه ۹۷ در محل سالن جلسات این فرمانداری تشکیل گردید.

     

    موسوی معاون فرماندار ضمن تبریک روز ۱۶ آذر روز دانشجو، این مناسبت را یکی از فعالیتهای مهم کشورمان خواند و جوانان را به مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی بویژه مناسبتهای تاثیر گذار در روند شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

     

    موسوی به دستاوردهای انقلاب در زمینه های علمی اشاره وجهش بلند علمی را در کشور بعد از انقلاب را بسیار خوب وارزشمند خواند وخواستارتلاش دانشجویا ن و جوانان جهت پیشرفت کشور و فتح قله های علم ودانش در حوزه های مختلف شد.

     

    موسوی در ادامه به اهمیت استفاده از ابزارهای علمی و تکنولوژی جدید جهت استفاده جامعه تاکید کرد: وی نقش اجرای برنامه های ترافیکی در سطح کشور وشهرستان را مهم خواند و جلسه شورای هماهنگی ترافیکی را در جهت پیشبرد اهداف ترافیکی شهرستان موثر دانست.

    موسوی اجرای مصوبات ترافیک توسط اعضای شورای هماهنگی ترافیک را بسیار ضروری دانست وخواستار اجرای به موقع آن جهت جلوگیری و پیشگیری از اتفاقات وحوادث را مورد تاکید قرار داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *