×
آخرین اخبار

استاندار لرستان: توجه به مسایل جوانان ضروری است

  • کد نوشته: 105975
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۵
  • 279 بازدید
  • خرم‌آباد- خبر روز- استاندار لرستان گفت: توجه به امورات جوانان ضروری است و تنها پرداخت تسهیلات ازدواج مشکلات این قشر را برطرف نمی‌کند.

    استاندار لرستان: توجه به مسایل جوانان ضروری است

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، فرهاد زیویار روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جلسات استانداری لرستان بیان کرد: امروز اگر تکالیفی را برعهده گرفته ایم از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است.

    وی افزود: مشکلات جوانان تنها با پرداخت تسهیلات ازدواج برطرف نمی‌شود، باید از قبل در خصوص انتظارات و دغدغه های این قشر تحقیق و بررسی می کردیم که معتقد هستم آنطور که باید به این موضوع مهم نپرداخته ایم.

    استاندار لرستان ادامه داد: در ۱۵ سال گذشته بخوبی به مسایل مربوط به جوانان پرداخته نشده و اکنون موضوعات جوانان تبدیل به مسأله شده است.

    زیویار با اشاره به اینکه توجه به امورات جوانان ضروری است، گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون از تمامی امکانات و ابزارها بر علیه کشور استفاده کرده است و تحریم های ظالمانه را بر علیه مردم اجرا کرد اما اکنون جوانان را هدف قرار داده است.

    وی ادامه داد: جوانان بازوان اصلی پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی هستند، ظرفیت‌های بسیاری در کشور و لرستان وجود دارد و نباید تنها به پرداخت وام ازدواج بسنده کرد.

    زیویار افزود: کارنامه استان لرستان در خصوص بیکاری و مسأله طلاق مطلوب نیست و باید با همفکری و تلاش تمامی دستگاه های اجرایی، اقدامات لازم صورت گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *