×
آخرین اخبار

۳۰ آمبولانس از اهواز تا چذابه مستقر می‌شوند

  • کد نوشته: 149928
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۷
  • 141 بازدید
  • رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی ۳۰ آمبولانس اورژانس از اهواز تا پایانه مرزی چذابه مستقر می‌شوند.

    ۳۰ آمبولانس از اهواز تا چذابه مستقر می‌شوند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شب گذشته در نشست قرارگاه اربعین چذابه که در فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: تجهیزات درمانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر شده‌ است.

    وی با اشاره به تجهیزات و امکانات موجود در درمانگاه مرز چذابه بیان کرد: این درمانگاه ظرفیت بستری ۲۰ بیمار را به صورت همزمان را دارد.

    رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی به بیمارانی که احیانا گرمازده می‌شوند اتاق سرد در پایانه مرزی چذابه راه‌اندازی شد.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین ۴ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس نیز در در پایانه مرزی چذابه مستقر شده است که اگر آمبو.لانس‌های استان‌های دیگر هم اعزام شوند مستقر خواهند شد.

    کره‌بندی گفت: همچنین به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی ۳۰ آمبولانس اورژانس از اهواز تا پایان مرزی چذابه مستقر می‌شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *