×
آخرین اخبار

۹۰ درصد ناوگان شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان نوسازی شد

  • کد نوشته: 35742
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • 516 بازدید
  • معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طرح ارتقای ناوگان خودرویی این شرکت از سال ۱۳۹۰ آغاز و تاکنون بیش‌از ۹۰ درصد این ناوگان به خودروی مناسب تجهیز شده است.
    ۹۰ درصد ناوگان شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان نوسازی شد

    معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طرح ارتقای ناوگان خودرویی این شرکت از سال ۱۳۹۰ آغاز و تاکنون بیش‌از ۹۰ درصد این ناوگان به خودروی مناسب تجهیز شده است.

    محسن بامری نژاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز اظهار داشت: سه دستگاه کامیون بنز جرثقیل دار با اعتبار پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هفته گذشته به امور برق شهرستان‌های نیکشهر، دلگان و ایرانشهر تحویل داده شد.

    وی با بیان اینکه این سه دستگاه خودرو سال ۹۸ از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خریداری شده است ادامه داد: ۶ دستگاه کامیونت هیوندا جرثقیل دار نیز پارسال با اعتبار سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خریداری و بزودی به ناوگان خودرویی این شرکت اضافه خواهد شد.

    معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه به ۵۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین این شرکت که در سالجاری بازسازی و احیا شدند اشاره کرد و افزود: این تعداد دستگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و مجدد در ناوگان خودرویی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.

    وی تصریح کرد: ۵۰ دستگاه خودرو بازسازی شده در ۱۸ شهرستان هیرمند، نیکشهر، نگور، میرجاوه، پلان، کنارک، قصرقند، سراوان، راسک، زاهدان، ایرانشهر، زهک، زابل، اسپکه، دلگان، بمپور، فنوج ، خاش و مناطق ستاد، پلیس برق و حوزه روستایی انجام شده است.

    بامری نژاد با بیان اینکه یک عدد مقره شو نیز بازسازی و بزودی به یکی از مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان اعطا خواهد شد افزود: سه دستگاه خودرو با اعتبار حدود ۶۰ میلیون تومان طی هفته گذشته بازسازی و به شهرستان‌های تفتان، دشتیاری و سرباز تحویل داده شد.

    وی هدف از خریداری تجهیزات خودرویی را جلب حداکثر رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و گفت: دامنه فعالیت‌های این شرکت بسیار گسترده بوده و با توجه به سحت گذر و کوهستانی بودن بیشتر نقاط این استان داشتن وسایل نقلیه مناسب برای پیشبرد کار و اهداف شرکت بسیار مهم است.

    معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۹۹ دستگاه خودرو سبک و ۱۳۲ دستگاه خودرو سنگین مجموع خودروهای این شرکت هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *