×
آخرین اخبار

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:
۷۵ درصد دانش‌آموزان شادگان در مدارس ثبت‌نام کردند

  • کد نوشته: 70780
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۸
  • 361 بازدید
  • مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: تا کنون ۷۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده اند و همچنان روند ثبت‌نام تا آخرین روزهای شهریورماه ادامه دارد.
    ۷۵ درصد دانش‌آموزان شادگان در مدارس ثبت‌نام کردند

    سید صالح فاضلی در گفت‌و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: بیش از ۷۵ درصد از دانش آموزان شهرستان تاکنون در مدارس ثبت نام شدند و ثبت نام بقیه دانش آموزان در حال انجام است.
    وی برگزاری آزمون شهریورماه را برای دانش‌آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد افزود: دانش‌آموزانی که در مواد درسی در خردادماه نمره قبولی را کسب نکردند، فرصت حضور در آزمون داخلی شهریورماه را دارند که به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد این آزمون‌ها با همکاری دانش‌آموزان و تلاش معلمان انجام خواهد شد.
    مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در مورد آمادگی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی به شکل حضوری و یا تلفیقی از حضوری و غیرحضوری و یا شبکه شاد اضافه کرد: برای همه گزینه‌ها آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد و مدیران مدارس شرایط را برای حضور دانش‌آموزان یا تحصیل آنها به شکل غیرحضوری و یا تلفیقی فراهم کردند.
    وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم یک هفته مانده به مهرماه تصمیم نهایی در مورد بازگشایی مدارس به شکل حضوری، تلفیقی و یا غیرحضوری گرفته شود که ما نیز تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

    فاضلی در پایان گفت: تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرآیند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *