×
آخرین اخبار

۵ قرارگاه رسانه ای در ۵ استان مرزی برای پوشش اربعین پای کار آمدند

  • کد نوشته: 153890
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۶
  • 100 بازدید
  • رئیس قرارگاه رسانه ای اربعین کشور گفت: ۵ قرارگاه رسانه ای در مرزهای تردد زائرین اربعین حسینی این رویداد بزرگ را پوشش دادند.

    ۵ قرارگاه رسانه ای در ۵ استان مرزی برای پوشش اربعین پای کار آمدند

    مرتضی کارآموزیان در این زمینه افزود: امسال حدود ۲۵۰۰ نفر از اهالی رسانه کشور داوطلبانه در مراسم اربعین برای ثبت رکورد جهانی اربعین  شرکت کردند و سازمان بسیج رسانه نیز ۵ قرارگاه مرزی رسانه و بیش از ۲۰ موکب تخصصی در مرز ها راه اندازی نمود

    کارآموزیان افزود قرارگاه های رسانه ای با هدف ثبت طولانی ترین راهپیمایی جهان  بزرگترین و بین المللی ترین رویداد مذهبی جهان و بیشترین داوطلب کار خیر تشکیل شد.

    همچنین مسئول بسیج رسانه استان خوزستان و رئیس قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان  با بیان اینکه اربعین یک حرکت تمدن ساز است اظهار کرد: اربعین مقدمه ای برای ترویج تمدن نوین اسلامی است و نیاز است تمام جوانب آن پوشش داده شود.

    سجاد بهمئی قرارگاه رسانه ای سازمان بسیج رسانه خوزستان را مهمترین قرارگاه خواند و ادامه داد: با تمام ظرفیت های موجود در جهت پوشش این حرکت بزرگ اقدام می کنیم و این  قرارگاه متشکل از مدیران ، مسئولان و خبرنگاران و عکاسان بسیجی رسانه می باشد که در قالب سفیران حسینی در دومرز شلمچه و چذابه اعزام و اقدام به پوشش خبری می نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *